Sahne kül rengi atmosferde açılır. Gökyüzü boğuk, hava kurşun gibi ağır. Uzun bir yol ve yol üzerindeki tek araba olarak görünen bir otomobil. Fonda
Letter - from the lost days. Otomobile yakın çekimde şarkının radyodan geldiğini görürüz. Şoför koltuğunda Gediz, yanında Nare oturmakta. Ikisinin parmağında da evlilik yüzüğü var. Birbirlerine bakarlar ve gülümserler. Ama dünyada bir sorun var. Kül rengi hava, etrafa sinen is kokusu. Bir yerler yanıyor gibi. (simülasyonun dışındaki gerçek dünya tamamen yok olmak üzere ve simülasyonu bile etkiliyor. Çünkü hikayedeki kırılmalar çok fazla) Uzak çekimde yoldaki arabayı, grileşmiş dünyayı, gökyüzünü görürüz.
Müzikle,
[Jenerik girer] Monarch yazısı kül renginde, mavi kelebeğin rengi de yavaş yavaş aynı renge bürünür ve fontun üzerine kül yağıyormuş gibi görünür.
Müzik fonda devam ederken sahne Nare arabanın camından dışarıyı izlerken açılır. Yakın çekimde yüzü, gökyüzüne bakarken bulutlanan endişeli bakışları. Bölümün rengi tamamen kül rengi, gri.
Eve döndüklerinde Nare ve Gediz'in aslında velayet için evlendiklerini öğreniriz. Son yaşananlardan sonra Sancar Melek'i Nare'den almaya kalkmıştır. Mahkemede Sancar, Nare'nin Gediz ile olan yakınlığını anneliğinin sorgulanması için kullanma hedefi güttüğü için evlenmişler. Haber Muğla'ya bomba gibi düşmüştür. Herkesin tek konuştuğu konu. Gediz ve Nare orda güvende olmayacaklarını düşündükleri için önce kısa süreliğine Bodrum'daki eve taşınacaklarını Refika ve Müge'ye açıklarlar. Nare gazetede evlilik haberlerini görür. Gediz'e bakar endişeyle. Gediz yatıştırıcı bir bakışla karşılık verir. Nare ona bakarken sakinleşir.
Müge ve Nare arasında ayrı olarak kısa bir yüzleşme sahnesi izleriz. Nare Müge'nin bu evlilikten rahatsız olduğunu düşünmektedir. Müge ise sadece kardeşinin mutluluğunu düşündüğünü, Nare onun elini bırakmayacaksa bu ilişkinin karşısında durmak için hiçbir sebebi olmadığını açıklar. Sarılırlar.
Bir sonraki sahnede salonda resim yapan Melek'e Nare birkaç soru sorar. (Resim Monark kelebeği ama kırmızı renkte) Sorulardan biri Izzy, Doğa ve Sıla ile ilgilidir. Melek onların artık burda olmadıklarını söyler Nare'yi nedenini bilmediği bir sebepten ötürü rahatsız eden bir tonla. Nare nedenini sorduğunda Melek omuz silker ama yüzünde sorunun cevabını biliyormuş gibi bir ifade vardır. Kamera Melek'in yüz ifadesindeyken birkaç saat öncesine gideriz. Flashback sahnesinde Izzy, Doğa, Sıla Monark yüzlerce Monark kelebekleri tarafından kovalanırlar. Kelebekleri yalnızca onlar görebilmekte. Kovalamaca bir siren sesiyle kesilir. Sesle birlikte etraftaki insanlar emir almış gibi kızların peşine düşerler. Kızlar yakalanıp Monark binasına getirilir. Tutsak oldukları odadan çıkan Psyche'yi görürüz. Odadan çıktığında onu kapıda bekleyen kişiye gülümser ve ona teşekkür eder. Bu kişi Melek'tir ama Pscyhe ona Hedone diye hitap eder. (Hedone mitolojide Pscyhe ve Cupid'in çocuğunun adı) Flashback sahnesi sonlanır. Melek'in yüzündeki ifadeye geri döneriz. Nare eşyaları toplarken Melek'in çizimleri arasında kendi çizdiği çizimi de bulur.
Sahne Işıklı konağının kapısının önünde tartışan Gediz ve Sancar'a geçer. Sancar haberi almış, hesap sormaya gelmiştir duyduklarına inanamayarak.
SANCAR
Evlendin mi onunla? Evlendin öyle mi?
GEDIZ
Öğrenmişsin işte, buraya kavga etmeye mi geldin?
SANCAR
Hesap sormaya geldim.
GEDIZ
Böyle bir hakkın yok.
SANCAR
Var! Oğlum ben senin hiçbir sözüne güvenecek miyim lan?! Önce sefirin kızı bu şehirden gidecek dedim, konuştuk senle. Dertleştik, tamam dedin. Ertesi gün geldin vazgeçtim dedin, Nare hiçbir yere gitmeyecek dedin. Ulan gözümün içine baka baka sevdalı olduğum kadına aşık olduğunu söyledin! Sonra sefirin kızının sana yar olmayacağını anlayıp geri adım attın. Aramız düzelsin diye bana yardım ettin. Ertesi günü bakışmalar, dans etmeler yok bilmem neler! Şimdi de gitmişsin basmışsın nikahı, sen böyle mi yardım ediyorsun bana?! Her arkamı döndüğümde sırtımdan bıçaklamak zorunda mısın?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...