"kendimi hayaline gülümserken buluyorum."

136 7 0
                                    

19. Bölüm

"kendimi hayaline gülümserken buluyorum."

Nare, Gediz, Sancar sahilde bir arada.

Üçüne birden gelen gizemli not üzerine konuşurlar. Notun kimden geldiğine dair bir fikri olan yok. Nare babasını bile arayıp ağzını yoklar, bir ipucu yakalayamaz.

Üçünün yan yana gelişinden doğan bariz bir gerilim vardır havada. Sancar ve Gediz mesafeli. Sancar Gediz ve Nare'nin her hareketinde tetikte, diğer yandan da Nare'yi geri kazanma derdinde. Gediz ve Nare aralarındaki çekimi yok sayabilmek için sessiz bir savaşta. Yaşanan onca şeyden sonra üçünü bir araya getiren sorular… 

"Ölmemiş olma ihtimali yok mu? Nasıl Sancar hayatta kaldıysa belki o da kurtuldu? Belki yaşıyor. Belki biri ona yardım etti. Saklanıyordur, ölü numarası yapıyordur. Yaşadığı ortaya çıkarsa gideceği yer hapis sonuçta," diye akıl yürütür Gediz.

Nare onaylar onu isteksizce.

"Bence de hayatta olma ihtimali üzerine düşünmeliyiz."

Sancar sorar.

"Yani bu notu yazan Akın mı?"

"Akın'a yardım eden biri. Birlikte oyun çevirdiği biri," diye sesli düşünür Nare.

Gediz sakalını sıvazlar. 

"Not uyarı, tehdit gibi daha çok. Bir şey istemiyor. Sadece aradığımız bir şeyin onda olduğunu söylüyor."

Nare ekler.

"Ve bunu sadece üçümüze söylüyor."

"O gece orda olduğumuz için belki."

"Böyle hiçbir yere varamayız. Elimizde hiçbir şey yok."

"Doğru."

"Başka teoriniz yoksa dağılalım bence," der Sancar soğuk soğuk. Herkes onaylar sessizce. Sancar'ın yanında koltuk değnekleri. Yürümek için onlara ihtiyaç duyuyor hala. Sancar birkaç gündür tamamen başka biri gibi davranıyor. Amacı Nare'nin gözünü boyamak. Artık değiştiğini, daha doğru bir adam olduğunu gösterme çabasında sürekli. 

"Ben seninle gelsem, Melek'i görürüm hem," der Nare'ye bir yandan da bir gözü Gediz'deyken. Nare'nin bakışları da anında Gediz'e kayar bu teklifle birlikte. Ona yanlış bir izlenim vermekten çekinir gibi Nare. 

"Sen git gör istersen, ben biraz sahilde yürüyeceğim," cevabını verir Sancar'a hemen. Gediz'in yüzünde belli belirsiz bir tebessüm oluşur. Onun tebessüm edişi Nare'yi mutlu eder. Gözleri kısa bir an için bile olsa görebildiği gamzelerindedir.

Sancar öfkelendiğini hissetse de bunu belli etmek istemez ve üstelemez daha fazla. Ama Nare ve Gediz'i de yalnız bırakamaz. Gediz'den onu otele bırakmasını ister. O halde araba kullanamadığını bahane eder. Gediz gözlerini devirerek kabul eder onu götürmeyi. Nare ile bir an için buluşur gözleri. Sancar hadi hadi diyerek, uzaklaştırır Gediz'i. Aralarında yaşanabilecek en ufak bir detaydan bile korkar halde artık. 

Nare sahilde yürüme planına uyarken Gediz ve Sancar otele gider birlikte. Eskisi gibi değiller artık. Konuşsalar her şey daha da kötü bir hal alır gibi bir hava hakim aralarında. Bu yüzden kaçınırlar iletişim kurmaktan. Gediz Sancar'ı tek kelime etmeden bırakır otele. Sancar ise sırf acaba Gediz Nare'nin yanına döner mi korkusundan kalmasını ister Gediz'den. Bahanesi Melek'tir. 

Sefirin Kızı: ZuhurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin