Bir küvet.
Gözleri yaşlı ama kararlı bakışlı bir kadının yüzü. (Nare'nin annesi) Küvetin içindeki elleri. Dışarı taşan su. Küvetin içindeki küçük Nare. Sahneyi tanıyoruz. Nare'nin annesinin onu küçükken küvette boğmaya kalktığı sahnedeyiz. Sahne kararmalarla kesilerek verilir.
Küvette çırpınan Nare. Annesinin gözyaşları. Ellerini çekip hıçkırarak ağlamaya başlaması. Merdivenlerde oturan küçük Nare. Mkultra projesinin sorumluları ile sessizce tartışan annesi. Herkesin aynı anda başını çevirip merdivenlerde oturan Nare'ye bakışı.
Sahne Nare'nin annesinin ofisine geçer. Hoffman bir eli belinde, öfkeli, aniden Sara'ya döner. Alçak seste konuşmaya çalışır duyulmamak için.
HOFFMANN
Nasıl böyle bir şeye kalkışabildin? Bu yaptığının çok ağır sonuçları olabilir. Eğer ölseydi… başına geleceklerden seni kimse kurtaramazdı.
SARA ÇELEBI
O zaman siz bir şey yapın. Durdurun onu.
HOFFMANN
Kimi durduralım?
Koridorda tahtaların gıcırdama sesi. Ofisin kapısı yarı aralık. Ikisi de aynı anda kapıya bakar. Sara'nin cevap vermesine gerek yok. Nare'den bahsettiğini anlıyor Hoffmann.
HOFFMANN
Neden kızını öldürmeye çalıştın?
SARA ÇELEBI
Ben kızımı öldürmeye çalışmadım. Ben sizin yarattığınız canavarı öldürmeye çalıştım.
HOFFMANN
Sara biz bir canavar yaratmadık. Sen de bu projenin bir parçasısın. Böyle olmadığını biliyorsun. Ayrıca Nare-
SARA ÇELEBI
Nare'den bahsetmiyorum. Diğerinden bahsediyorum. Neydi labaratuvar farenizin takma ismi? Psyche?
HOFFMANN
Psyche'yi mi öldürmeye çalıştın?
SARA ÇELEBI
Tabii ki Psyche'i öldürmeye çalıştım.
HOFFMANN
Onu öldürürsen Nare de ölür. Aynı kişi olduklarının farkındasın değil mi? Psyche başka biri değil. O da Nare. Hem niye öldürmek istiyorsun ki onu? Psyche senin problemin değil.
SARA ÇELEBI
Anlamıyorsun. Diğerleri gibi değil o. Nasıl yapıyor bilmiyorum ama kendini uyandırabiliyor.
HOFFMANN
Böyle bir şey mümkün değil.
SARA ÇELEBI
Onunla konuştum. Onun gözlerine baktım. Ben kızımı tanıyorum tamam mı? O değildi.
HOFFMANN
Peki. Diyelim ki haklısın. Diyelim ki Psyche programı manipüle edebiliyor, bir şekilde kendi kendine uyanabiliyor. Ve sen buna şahit oldun. Senin yapman gereken bize bunu haber vermek. Onu küvette boğmaya çalışmak değil. Tam olarak ne oldu da böyle bir çılgınlığa kalkıştın?
SARA ÇELEBI
Şu oldu bu oldu diyemem. Bakışları, enerjisi... Her şeyiyle beni... Korkutuyor.
HOFFMANN
Gerekçen korku mu?
SARA ÇELEBI
The Rolling Stones'un Time Is On My Side şarkısını biliyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanficBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...