18. Bölüm
"Sancar'a aşık değilim."
Sahne hastanede açılır.
Nare de Gediz de hala olayın şokunda.
Sancar ameliyatta ama Akın yok.
Nare koridorda bir ileri bir geri yürümekte. Bir eli kolunda, boynunda, nereye koyacağını bilemediği bir gerginlikte.
"Akın'ı… bulamamışlar…" der Gediz Nare'ye gerekli yerlerle konuştuktan sonra yanına geldiğinde. Ikisi de sadece bedenen orda gibi. Zihinleri hala uçurumun tepesinde.
"Nasıl bulamamışlar?"
"Bilmiyorum. Yok işte."
"Imkansız. Düştü yani. Gördük."
"Kesinlikle düştü."
"O zaman… birisi…" Nare daha alçak sesle, "birisi mi götürmüş? Birisi Akın'ın cesedini mi saklıyor?"
"Bilmiyorum."
"Öldü çünkü. Ölmüş olmalı. Zaten kaçak. Bir hastaneye götürülse anında haberi gelir. Hem bu kadar kısa sürede kim nasıl yapabilir ki bunu?"
"Belki de… takip ediyordum Bizi ya da Akın'ı. Kimse artık."
"Bir görgü şahidi daha?"
"Baban olabilir mi?"
"Bilmiyorum… sanmıyorum. Niye yapsın ki babam böyle bir şey? Eğer Akın öldüyse Sancar bu yüzden hapse girebilir. Biz görgü şahidi olarak Sancar onu uçurumdan atmadı desek bile darp etmişti. Gitmiş izini bulmuş, bayıltıp kaçırmış. Bir gün öncesinde ziyaretine gitmiş. Çok şey var altından kalkamayacağı. Kimse kaza olduğuna inanmaz."
"Evet ortada bir ceset olursa Sancar'ın başı belada olacak uyandığında."
"Uyandığında…" diye tekrar eder Nare sessizce.
Gediz bakışlarını yere indirir. Anlık bir duvar.
"Uyanacak, merak etme."
"Hı hı. Babamın Sancar'a böyle bir iyilik yapacağını sanmıyorum," diyerek konuya döner Nare.
"Başka bir sebep olamaz mı? Bu kişinin amacı iyilik meleğini oynamak mı yani? Biri Sancar'ı korumak istediği için mi cesedi ortadan kaldırdı sence?"
"Doğru, çok düşük bir ihtimal bu."
"Her kim yaptıysa bunu elinde büyük bir koz var şimdi. Her kimse o kadar iyi niyetli biri değil bence."
Onlar konuşurken Sancar'ın ailesi giriş yapar hastaneye. Halise hanım feryat figan, tüm okları Nare'ye yönelterek gelir. Onu gördüğü an kusar öfkesini. Çünkü Sancar Nare için Akın'ın peşine düştü. Nare için boşandı. Bütün hayatını Nare için mahvetti. Halise hanıma göre her şeyin suçlusu Nare.
Gediz Nare'nin önüne geçerek onu Halise hanımın gazabından korumaya çalışır. Bu hamlesini gözünün altından süzerek izler Elvan. Gelenler arasında Menekşe de vardır. Onun bakışları da Nare'de. Gediz her ne kadar yapıcı olmaya çalışsa da Halise hanımı sakinleştiremez.
"Götür bu kadını buradan!" diye haykırır Halise hanım Gediz'e.
Gediz Nare'yle birlikte çıkar hastaneden daha fazla olaylar büyümesin diye. Ama ayrılmazlar ordan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...