Üçüncü Bölüm: Give Yourself Over to Absolute Pleasure

110 6 0
                                    


Sahne küçük Nare'nin ellerinin arasında sıkı sıkı tuttuğu Jack in the box oyuncağı ile açılır. Nare (7 yaşında) oyuncağı kurar, kurarken pop goes the weasel şarkısının melodisini duyarız. Burası bir otel odası. Nare yatağın üzerinde oturmakta. Sıkıldığı için bir yandan da ayaklarını sallıyor. Kamera sallanan ayaklarında, fonda pop goes the weasel ve yarım yamalak duyulan bir kadın sesi. Nare'nin annesi. Banyoda telefonda biriyle konuşuyor. Biraz gergin. Kapı aralık. Kamera aralık kapıya geçtiğinde Nare'nin annesi kapıyı kapatıyor. Kurulu oyuncağın kapağı açılıyor ve içinden bir palyaço fırlıyor. 

Günümüzdeki Nare göz kapaklarını aralar. Önce bulanık, sonra netleşen görüntüde The Rocky Horror Picture Show filminin posterini (poster üzerinde give yourself over to absolute pleasure yazısı), posterin yanındaki masanın üzerinde Jack in the box oyuncağını görürüz. Pop goes the weasel arka planda belli belirsiz devam eder. Nare'nin yataktan aşağı sarkıttığı çıplak kolu boşlukta sallanırken yüzünü yastığa gömer. Birkaç saniye. Sonrasında yüzünün yarısı kamera açısındayken bileğini göz hizasına getirir. Dövmesine bakar. - Saniyelik bir flashbackte neon ışıkların yanıp söndüğü bir ortamda bileğinde dövmeyi görürüz ama bu kez kanlı, henüz yeni yapılmış. Yine bir yatakta. Bileği aynı pozisyonda. Göz hizasında. - Fonda sadece nefes sesi. (Rahat) Açıkta olan gözünü perdeleyen saçlarını bir el yüzünden çeker yavaşça. Nare sırtüstü uzanıp yanında yatan kişiye döner. Gediz ondan önce uyanmış. Çözülmesi zor bir ifade ile Nare'yi izlemekte. Birbirlerine bakarlar. Aynı ritimde nefes sesleri fonda, bakışma 16 saniye sürer.

[Jenerik girer]

Sahne Nare'nin kulağında telefonuyla açılır. Kamera dudak hizasında, sadece bileğini, bileğindeki dövmeyi, kulağındaki telefonu, saçlarının bir kısmını görürüz. Üçüncü çalışta telefon açılır. Nare kendisini merak eden Tris ile konuşur. 

"Uyuyakalmışım stüdyoda. Görmedim aradığını," diye mırıldanırken Gediz yanında gülümser. Nare ona bir bakış atmakla yetinir. İkisi de hala yatakta. 

"Ya ben salakça bir şey yaptım. Neden yaptım bilmiyorum ama dün Lucifer geldi eve. Seni sordu. Ben de nerde olduğunu söyledim. Yapmamalıydım biliyorum ama-"

"Sorun değil. Gerçekten."

"Geldi mi?"

"Geldi evet," Tekrar Gediz'e bakar. Onun yanında konuşmak istemez. "Hey, seni sonra arayayım mı? Konuşuruz."

"Hala orda mı yoksa?!"

Nare sessiz.

"Sana inanmıyorum. Lütfen bana Lucifer'la yatmadığını söyle."

"Kapatıyorum, konuşuruz. Love you."

"Bir dakika-"

Nare telefonu kapatır. Konuşmayı duymuş olan Gediz ise kaşlarını çatar. 

"Bana Lucifer mı dedi, ben mi yanlış duydum?"

"Senin takma ismin."

"Sen mi koydun?"

"Hayır o koydu ama haklı bence."

Ufak bir gülümseme. "Şeytanım yani ben?"

Nare gözlerini diker. "Öyle misin?"

"Bunu iltifat olarak alıyorum."

"Hakkınızda söylenenler doğru o zaman. Satanistsiniz?"

Gediz sadece gülmekle yetinir. "Bugün benimle gelirsen, bu sorunun cevabını öğrenebilirsin belki," diye fısıldar ciddileşen bir tavırla.

Sefirin Kızı: ZuhurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin