16.
Hayat başlar. (Dış ses)
Nare ve Gediz'in uçakta tanıştıkları anı görürüz. Tokalaşmaları.
Ve biter.
Kapanan bir kapı kilitlenir. Pasta üzerinde bir mum söner. Güneşin batışı. Cenazeler.
Nare'nin intihar girişimleri.Gediz'in araba kazası ve kazadan bir süre sonra Nare'nin darmadağın haldeki evinde ölü bulunuşu. Üzerine güneş yansımakta.
Falcının dokunduğu yerden bileğini kesmiş. Televizyon açık. Ekranda bir kaset oynamakta. Babasının ona zorla izlettiği 18. Yaş gününün kasedi. Komplo teorisi yok. Evdeki tek kaset bu kaset. Anahtar Oz'un değil o gece o odanın anahtarı. Akıl hastanesi yok. Kimse yok. Ölmeden önceki son saniyelerinde tüm bunlar gerçek olmasaydı nasıl olurdu diye hayal eden bir Nare var sadece. Hayalinde kapıdan geçtiği an gözleri kapanır. Güneş yüzünde, saçlarında. Ekranda insanlar alkışlarla iyi ki doğdun Nare diye şarkı söylemekte.
Kararma.Yeniden başlar.
Bu zamana dek bütün tanışmaları ve yaşadıkları hızlıca akar. Her olasılık. Her gerçeklik.
Yeniden biter.
Her gerçekliğin son buluşu. Kimisi bir cenaze ile, kimisi bir düğün, bir doğum, mutlu anlar ya da acı dolu anlar.
Başlar.
Bir öpücük.
Biter.
Nare bir küvette. Kendini öldürmüş. Başında Gediz. Ağlamakta.
Biter.
Güneş batarken el ele, dudakları birleşir. Bir gülümseme.
Biter.
Nare aniden kendini pencereden atacakken Gediz tutar onu, arkadan sarılır. Derin bir nefes.
Kararma.
Birbirleri için doğanlar birbirleri için ölürler.
Kırmızı kaza yapmış arabanın içinde bilinci kapalı Gediz. Darmadağın olmuş evde yerde hareketsiz yatan Nare.
Bazen de başka şartlarda, başka bir olasılıkta birbirleri için yaşarlar.
Dışarda yağmur. Nare ve Gediz bahçede oynayan kızlarına içeri girme çağrısı yapar. Yüzlerinde mutluluk. Birbirlerine bakarlar.
Birbirleri için.
El ele uzaklaşırken arkalarında bir patlama gerçekleşir.
Aşk için.
Uçurumun başında birbirlerine koşup sarılırlar.
Aşk tıpkı hayat gibi başlar.
Göze göze gelirler ilk defa.
Ve biter.
Bir arabanın içinde, ikisinin de gözleri yaşlı. Arabayı uçuruma sürerken el ele tutuşurlar.
Yeniden başlar.
Nare saçındaki fuları çözer ve Gediz'in yaralı elini sarar.
Yeniden biter.
Denizin ortasında Nare tek başına.
Başlar.
Birlikte bir kitabın bir cümlesine dokunur parmakları. Cümle şöyledir:
I love you. I miss you. You are dead.
Biter.
Bir piyano. Tuşları üzerinde kan. Çevrede cam kırıkları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...