«Ποιοι είναι πάλι αυτοί; » ρωτάει η Μόνικα τη Ντι μασουλώντας παράλληλα ένα κριθαρένιο κριτσίνι από τον πρόχειρο μπουφέ που έχει στήσει η Ντι.
«Θα τους δεις, είναι δίδυμοι... ετεροζυγωτικοί... η μέρα με τη νύχτα. Ο Μήτσος είναι εντελώς τρελός. Περισσότερο κάνουμε παρέα με τον Κ., εκείνον γνώρισα στη λέσχη ανάγνωσης βιβλίου.»
«Είσαι σίγουρη πως δεν είναι gay;»
«Μπορείς να είσαι σίγουρη για κανέναν;» απαντάει και αρπάζει το μπολ με τα πατατάκια με γεύση ξύδι. Το κρατάει στην αγκαλιά της ευλαβικά, σαν να κρατάει ένα μικρό κουτάβι.
«Και είναι ωραίος; Πώς και κάνετε παρέα;»
«Ξέρω και εγώ; Τον λες συμπαθητικό. Μου ζήτησε κάποια στιγμή να του προτείνω ιστορικά μυθιστορήματα. Και κάπως έτσι δέσαμε, νομίζω».
«Νομίζεις;» λέει με ύφος περιπαικτικό η Μόνικα και της τσιμπάει το μπράτσο.
«Άουτς» ξεφωνίζει. «Δεν είναι αυτό που σκέφτεσαι, Μόνικα, δεν είμαστε όλες σαν και εσένα».
«Επειδή δεν είσαι σαν και εμένα, έχεις να κάνεις πέντε χρόνια σεξ». «Άουτς» συλλογίζεται η Ντι, αλλά αυτή τη φορά δε θα το πει δυνατά. Αυτό πόνεσε περισσότερο από την τσιμπιά.
Το θυροτηλέφωνο χτυπά. Η πόρτα ανοίγει και προβάλει ένας νεαρός με ξυρισμένα μαλλιά. Τα ρούχα του είναι μουσκεμένα από πάνω μέχρι κάτω.
«Τι έπαθες; Πού είναι ο Μήτσος;»
«Ο Μήτσος μάς πούλησε. Θα βγει με την κοπέλα του. Εγώ... τα βλέπεις. Το χιόνι έλιωσε για τα καλά και οι δρόμοι πλημμύρισαν. Πέρασε μια μηχανή και αυτό ήταν. Η κοπέλα;»
«Η κοπέλα είναι η Μόνικα, είναι φίλη μου». Συστήνονται. Χαμογελάνε τυπικά. «Αν σου ζητήσω να μου δώσεις μια πετσέτα, να κάνω ένα ντους μέχρι να στεγνώσουν τα ρούχα μου, θα με παρεξηγήσεις;» ρωτάει ο Κ.
«Φυσικά και όχι, μόνο που η πόρτα του μπάνιου είναι χαλασμένη και δεν κλείνει».
«Δεν είμαι από αυτούς που ντρέπομαι» της λέει και της κλείνει το μάτι. Του δίνει μια μπορντό πετσέτα και κάθεται πάλι δίπλα στη Μόνικα. Εκείνος, ανενόχλητος, γδύνεται στο μπάνιο αγνοώντας ότι οι δύο κοπέλες έχουν καρφώσει τα βλέμματά τους πάνω του. Μια γραμμωμένη πλάτη που καταλήγει σε δύο πέτρινους γλουτούς εμφανίζεται μπροστά τους. Μπαίνει στη ντουζιέρα και, για ελάχιστα δευτερόλεπτα, πριν κλείσει την κουρτίνα, το μόριο του προβάλει κάτω από τους γραμμωμένους του κοιλιακούς. Οι δυο κοπέλες κοιτάζονται αμήχανα.
«Αυτός είναι ο "τον λες συμπαθητικό", φιλενάδα;»
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...