O K. είναι έξαλλος. Μόνο καπνοί δε βγαίνουν από τα αυτιά του. Στο πολύχρωμο σαλόνι του σπιτιού τους που έχει κλέψει κάτι από την ισπανική παράδοση, φωνάζει στον Μήτσο σαν να είναι μικρό παιδί που έριξε τη φοντανιέρα με τα σοκαλατάκια. Είναι η πρώτη φορά που μένουν μόνοι μετά τη χτεσινή συγκέντρωση, αφού η Μάρτζι έμεινε μαζί τους για να τους βοηθήσει στο καθάρισμα. Ο Μήτσος στρίβει ένα τσιγάρο και γελάει με έναν μικρό βήχα να διακόπτει τον γέλιο του, κάνοντας το Κ. ακόμη πιο έξαλλο.
«Μα καλά πόσο ηλίθιος είσαι; Πόσο; Εμένα με ρώτησες πριν με βάλεις σε αυτό το πανέξυπνο σχέδιο που σκέφτηκες;»
«Δε νομίζω ότι σε χάλασε, αδελφούλη. Εγώ για σένα δουλεύω» του λέει και του κλείνει το μάτι.
«Ρε, θα σε δείρω, μα τον Θεό. Δηλαδή τι; Ότι θα υποκριθούμε το ζευγάρι με τη Μόνικα στον άλλο για να τον κάνουμε να ζηλέψει; Και έπρεπε να είμαι εγώ αυτός; Ας το έκανες εσύ!»
«Εγώ έχω κορίτσι, μαν. Εσύ είσαι το ελεύθερο πουλί. Εξάλλου, είναι η μόνη σου ευκαιρία να σε κοιτάξει η γκόμενα. Σε είδα πώς την κοίταζες, δεν είμαι χαζός».
«Έχω κουραστεί με τις ανοησίες σου. Φέρεσαι λες και είσαι ακόμη ανήλικος. Νομίζεις πώς όλα είναι ένα παιχνίδι. Οι επιλογές σου, ο τρόπος που φέρεσαι στη ζωή. Πότε θα ωριμάσεις;»
«Ωχ, αδελφούλη, κοίτα τις δικές σου επιλογές! Ξέρεις κάτι; Ζηλεύεις, ζηλεύεις που ζω όπως θα έπρεπε να ζείτε όλοι σας. Χωρίς δεύτερη σκέψη. Ναι, η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα παιχνίδι. Γιατί να την πάρω πιο σοβαρά; Τι θα αλλάξει; Στο κάτω κάτω, δε σου έβαλα το μαχαίρι στο λαιμό. Μια ιδέα είπα μόνο. Η Μόνικα ενθουσιάστηκε και δέχτηκε, μάλιστα όταν σε παρακάλεσε να θέσουμε σε εφαρμογή το σχέδιο, δε σε είδα να της το αρνείσαι».
«Και τι να έκανα, δηλαδή; Εσύ με έμπλεξες σε όλο αυτό».
«Να έλεγες όχι, εσύ ο ενήλικας. Ακόμα μπορείς να το πεις. Δε θα σε παρεξηγήσει κανείς. Αν δεν μπορείς να διαχειριστείς τα συναισθήματά σου, δε θα την πληρώνουμε εμείς. Α, και έχω μια υποψία ότι η Ντι μπορεί να σε γουστάρει. Μην τυχόν την πληγώσεις, είναι πολύ ξηγημένο τυπάκι. Θα έχεις να κάνεις μαζί μου» λέει και τραβάει μια τελευταία τζούρα.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...