Μέρα 23η: 22 Μαρτίου

614 71 7
                                    

Η Ντι μόλις έφυγε από το σπίτι της Μόνικα, αφού το προηγούμενο βράδυ είχε έρθει να κοιμηθεί μαζί της για να την ηρεμήσει. Σκέφτεται όλα αυτά που της έχει πει, ότι ίσως το έκανε καμιά γάτα της πολυκατοικίας, ίσως έπεσε από κανένα μεγάλο πτηνό που αποπροσανατολίστηκε, ίσως, ίσως, ίσως.

 Θυμάται το βλέμμα της την ώρα που της έλεγε όλες αυτές τις δήθεν λογικές εξηγήσεις. Ήταν ένα βλέμμα φόβου που προσπαθούσε να καλυφτεί. Προσπαθούσε να μην το δείχνει για να μην την τρομοκρατήσει περισσότερο. Επέμενε πως αυτή τη φορά έπρεπε να το πουν στην αστυνομία, αλλά και να τι να τους πουν; Ό,τι βρήκαν ένα ακέφαλο σπουργίτι σαν προειδοποίηση; Είχαν μόνο τα mails στα χέρια τους. Καμία άλλη απειλή, καμία άλλη ένδειξη. 

Η Μόνικα είναι σίγουρη πια πως η γυναίκα του Χ. κρύβεται πίσω από όλα. Μόνο αυτή θα μπορούσε να κλέψει τα στοιχεία του ηλεκτρονικού λογαριασμού της από το κινητό ή τον υπολογιστή του Χ. Όμως αν το θέμα έφτανε στην αστυνομία, τα πράγματα θα περιπλέκονταν περισσότερο. Ίσως θύμωνε ο Χ. που δεν του είπε κάτι, ίσως καλύτερα αύριο που είναι το δείπνο, να του μιλήσει.

Ανοίγει την τηλεόραση. Μια αστυνομική εκπομπή με γυναίκες δολοφόνους παίζει στη μικρή οθόνη και η σχολιάστρια αναφερόμενη σε μια εγκληματία υπεράνω πάσης υποψίας τονίζει πως συχνά αυτού του τύπου οι γυναίκες βρίσκονται στο οικείο περιβάλλον, κερδίζουν τη συμπάθεια του θύματος και επιτίθενται όταν έχουν πια τη πλήρη εμπιστοσύνη του. Ανατριχιάζει. Την κλείνει αμέσως, δεν είναι στιγμές να παρακολουθεί τέτοιου είδους θεάματα.

 Μετά η σκέψη της επιστρέφει στη Ντι. Στο γεγονός ότι προσβλήθηκε όταν της είπε την πρώτη φόρα μήπως της έκανε πλάκα με το mail, στη στήριξή της σε όλο αυτό που περνάει, στο φοβισμένο βλέμμα της. Αν αυτός ο φόβος ήταν φόβος ενοχής; Αν το απειλητικό μήνυμα αναφερόταν στον Κ. και όχι στο Χ.;

Αποκλείεται να είναι η Ντι. Αποκλείεται! Είναι φίλη σου, σε αγαπάει, πώς θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο και να υποκρίνεται τη συμπονετική; Πείθει πάλι τον εαυτό της ότι είναι η γυναίκα του Χ.. Η σχολιάστρια είναι χαραγμένη στη μνήμη της: «Οκ, δεν είναι η Ντι. Σκέφτηκες όμως μήπως δεν είναι ούτε η γυναίκα του Χ.; Αν ήταν ας πούμε ο πατέρας σου;»

DilemmaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ