«Αύριο έχουμε συνάντηση στο σπίτι της Μαργαρίτας! Μην κανονίσεις κάτι με τον Χ.» ενημερώνει η Ντι τη Μόνικα με ένα πονηρό γελάκι να σχηματίζεται καθώς της ξεφουρνίζει την πληροφορία.
«Στης Μαργαρίτας; Από πού και ως πού;» την κοιτάζει με απορία και κλείνει το περιοδικό μόδας που της έδειχνε λίγα λεπτά πριν.
«Αποφάσισε να γίνουμε κολλητές και στα πλαίσια της καλής θέλησης θέλει να μαζευτούμε να παίξουμε».
Η Μόνικα ενοχλείται. Το αίσθημα της κτητικότητας έχει φουντώσει μέσα της, νιώθει πως η φιλία της με τη Ντι απειλείται, επιβεβαιώνεται για την αρχική αρνητική της γνώμη για το πρόσωπο της Μαργαρίτας. «Τι θέλει από τις ζωές μας; Γιατί δε σηκώνεται να πάει στην Αφρική με τους Μασάι;» αναρωτιέται αλλά δεν αφήνει να φανεί η κακή της διάθεση.
«Όταν λέει παιχνίδια, τι εννοεί ακριβώς; Θα κλειστούμε να παίζουμε μονόπολη σε σπίτια; Έγω λέω να μην έρθω».
«Η Μαργαρίτα σε συμπαθεί πολύ. Έλα, μη με αφήνεις μόνη μου. Με πνίγει αυτή η ξαφνική οικειότητα, νιώθω πως θέλει να με έχει με το μέρος της για να μη χάσει τον Μήτσο».
«Να χάσει τον Μήτσο, γιατί;» ρωτά απορημένη η Μόνικα, με μια ανακουφίση που βλέπει τη Ντι να μη δείχνει αμοιβαία αισθήματα για την «αντίζηλό» της.
«Τι να σου εξηγώ, βρε Μονικάκι; Άσ' το. Κάνουμε τόσες μέρες να βρεθούμε μόνες μας τελευταία ή να τα πούμε στο τηλέφωνο, που έχεις χάσει επεισόδια».
«Μου κάνεις παράπονα ή απλά αποφεύγεις να μου απαντήσεις τι έχει συμβεί;»
«Σου κάνω παράπονα. Είσαι τόσο απορροφημένη με τον Χ. που κυριολεκτικά ζεις μόνο γι' αυτόν. Και όταν κάτι γίνεται μαζί του, τρέχεις σε μένα για παρηγοριά. Όσο για τον Μήτσο, τον τελευταίο καιρό δείχνει να θέλει να δεθεί περισσότερο μαζί μου και αυτό έχει ενοχλήσει τη Μαργαρίτα».
«Το ήξερα ότι σε γουστάρει! Το έβλεπα στα μάτια του! Το ήξερα, Ντι. Θεέ μου, τι ίντριγκα! Πες μου ότι σου αρέσει και εσένα!»
Η Ντι την κοιτάζει με ένα βλέμμα απαξίωσης και της δίνει να καταλάβει ότι το ενδεχόμενο αυτό είναι μηδαμινό. Σκέφτεται για λίγο τα δύο αδέλφια Τον Κ. που της δημιούργησε τόσο έντονα συναισθήματα και τώρα πια τίποτα...Μετά τον γλυκό Μήτσο...Είναι πολύ καλύτερος απ' τον Κ. Σε όλα, καταλήγει. Και το ενδεχόμενο για λίγα δευτερόλεπτα φαντάζει πιθανό.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...