«Γαμώτο, ξενέρωσα χτες που δεν πήγαμε» λέει η Μόνικα στη Ντι, καθώς περπατάνε δίπλα δίπλα στον πολυσύχναστο δρόμο της πόλης που είναι γεμάτος καταστήματα ρούχων.
«Και εγώ ξενέρωσα, φιλενάδα, αλλά σε θέματα υγείας πας πάσο».
«Μάθαμε τι είχε τελικά ο Μήτσος; Ή τζάμπα πήγε στράφι τόσος κόπος; Δυο ώρες ασχολούμουν με το γλυκό. Στα σκουπίδια κατέληξε».
«Τι να σου πω; Δε θέλει να πάει σε γιατρό, ο Κ. τον έκανε χρυσό, όμως και αυτός πόσο να τον παρακαλέσει;»
«Μήπως ήταν απλά μια δικαιολογιά για να μας ξεφορτωθούν όλο αυτό;»
«Αποκλείεται, δεν είναι τέτοια παιδιά. Δεν ξέρω, σπάνια συναντάς τέτοιους ανθρώπους στις μέρες μας».
«Ναι, ε;» λέει η Μόνικα και βγάζει από την τσάντα της ένα πακετάκι με τσίχλες. «Θέλεις;»
Η Ντι παίρνει μια και οι δυο τους πιασμένες αγκαζέ, αρχίζουν να σχηματίζουν φούσκες και να γελάνε. «Ναι, είναι εργατικοί, φιλότιμοι, πρόθυμοι να βοηθήσουν όποτε χρειαστεί. Ο Κ. είναι καλλιεργημένος και αρρενωπός, μετρημένος όμως με απίστευτη αίσθηση του χιούμορ. Σου λέω είναι παιδιά με ήθος».
Η Ντι χωρίς να το έχει καταλάβει, έχει κάνει μια περιγραφή που ανυψώνει τον Κ. στα μάτια της Μόνικα. Αν μέχρι σήμερα ο Κ. ηταν ένας γοητευτικός νέος που δεν περνούσε απαρατήρητος, πλέον στη συνείδηση της Μόνικα είναι ένας υποψήφιος σύντροφος. Ναι, πια μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της με ένα αγόρι ηθικό που δε θα της έλεγε ψέματα, που δε θα ήταν παντρεμένος και θα την εξαπατούσε χωρίς ίχνος ντροπής.
«Τι έπαθες και δε μιλάς;» ρωτάει η Ντι τη Μόνικα και της δείχνει ένα γαλάζιο φλοράλ φόρεμα στη βιτρίνα που βρίσκεται δεξιά τους.
«Τίποτα, σκέφτομαι διάφορα» της λέει και της χαιδεύει το μπράτσο.
«Μόνικα, θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Δε θέλω να τα κρατάω μέσα μου. Ήταν ιδέα μου ότι ξίνισες χτες που σου είπα ότι έφτιαξα δύο γλυκά;»
«Όχι, φιλενάδα, δεν ήταν ιδέα σου. Ξίνισα. Έκανα τόσο κόπο να ανταγωνιστώ τη ζαχαροπλαστική σου και εσύ είχες κρυφό άσσο στο μανίκι σου».
«Τουλάχιστον είσαι ειλικρινής, αλλά δεν υπάρχει λόγος να ξινίζεις. Εκτός αν ξεπέρασες τον Χ. και σου αρέσει κάποιο από τα παιδιά, οπότε ένιωσες να απειλείσαι με τα γλυκά».
«Να μου αρέσει ποιο από τα παιδιά;» της λέει τάχα απορημένη. «Ωραίο το φόρεμα, δεν μπαίνουμε μέσα να το δοκιμάσεις;»
VOUS LISEZ
Dilemma
Roman d'amourΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...