Μέρα 117η: 24 Ιουνίου

310 46 5
                                    

Καλοκαίρι. Θάλασσα, ξαπλώστρες στη σειρά, φραπέδες, αμμουδιά. Χαμόγελα, χαρές, μυρωδιά καρπουζιού και ήλιος, ένας ήλιος που καίει τα πάντα. Η Ντι κοιτάζει τη Μόνικα που ήδη έχει βγάλει τα ρούχα της και έχει μείνει με το μαγιό, αφήνοντας σε κοινή θέα τις τέλειες καμπύλες της. Ο Κ. δεν μπορεί να πάρει να τα μάτια του από πάνω της. Ο Μήτσος φαίνεται κακοδιάθετος, όση ώρα η Μαργαρίτα του εξηγεί πως θα ήθελε πολύ να σηκώσει ο Σίμος το τηλέφωνο. Τον παίρνει απ' το πρωί για να τον βρει και να του πει να έρθει μαζί τους. Η σημερινή τους εκδρομή θα ήταν μια καλή ευκαιρία για να μιλήσουν λίγο παραπάνω με τη Ντι και ίσως η σχέση τους να εξελισσόταν από φιλική σε ένα πανέμορφο ειδύλλιο.

Η Ντι, πρώτη φορά έρχεται αντιμέτωπη με το κολύμπι. Τόσα χρόνια παρακολουθούσε τους άλλους να βουτάνε ανέμελοι και εκείνη καθόταν μόνη της καλυμμένη από πάνω μέχρι κάτω. Τώρα όμως ήρθε η ώρα να δείξει αποφασιστικότητα. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και βγάζει το μπλουζάκι της. Ακόμα δεν την έχει προσέξει κανείς. Παίρνει μια ακόμη ανάσα και βγάζει και το παντελόνι της.

«Ντι, δεν το πιστεύω!» ακούει τη Μόνικα να φωνάζει καθώς έρχεται προς το μέρος της. «Δεν το πιστεύω!» συνεχίζει σηκώνοντας όλη την παραλία στο πόδι. Όλοι γυρνάνε προς το μέρος τους να δουν το «απίστευτο» χωρίς να έχουν εντοπίσει τι είναι αυτό.

«Τι έπαθες, χριστιανή μου και φωνάζεις έτσι; Με κατατρόμαξες».

«Ντι, έχεις προσέξει ότι έχουν αρχίσει να φαίνονται οι κοιλιακοί σου; Δεν το πιστεύω, αλήθεια δεν το πιστεύω. Πότε πρόλαβες τέτοια αλλαγή; Εντάξει, η περιφέρεια σου θέλει πολλή δουλειά ακόμα, αλλά η κοιλιά σου έχει πέσει εντελώς και μάλιστα χωρίς σημάδια χαλάρωσης. Πήγες σε πλαστικό, έτσι; Έκανες λιπαναρρόφηση κρυφά;»

Η Ντι καταλαβαίνει ότι η φίλη της ακυρώνει χωρίς να το θέλει όλες της τις προσπάθειες. Τις ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο που ξεκίνησε για άλλο λόγο όμως παρέμεινε στη ζωή της, τις αλλαγές που κάνει σιγά σιγά στις διατροφικές της συνήθειες.

«Μόνικα, νομίζω ότι αυτή τη φορά το παρατράβηξες» της λέει με έντονο ύφος και φεύγει από κοντά τους για να βουτήξει μόνη της στη θάλασσα.

«Τι είπα; Δεν την πιστεύω, παρεξηγείται με το παραμικρό» απευθύνεται με νάζι στον Κ.


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora