Μέρα 63η: 1 Μαΐου

454 56 9
                                    

Αγγελίες, αγγελίες, αγγελίες. Η λέξη επαναλαμβάνεται στο μυαλό της Μόνικα ενώ με το χέρι της κάνει απαλές μαλάξεις στο μέτωπό της για να διώξει τον πονοκέφαλο. Βρίσκεται για ώρες μπροστά στον ανοικτό υπολογιστή και ψάχνει μάταια να βρει κάποια ενδιαφέρουσα θέση για να στείλει το βιογραφικό της. «Ίσως τελικά οι γονείς μου έχουν δίκιο. Ίσως δεν υπάρχει τίποτα να με κρατήσει σε αυτήν την πόλη». Δεν περνάει παρά ελάχιστα δευτερόλεπτα και μετανιώνει για τη σκέψη της. Σκέφτεται τη Ντι. Τον Κ. Τον Χ. Τους θέλει δίπλα της. Μέχρι και ο Μήτσος θα της έλειπε αν έφευγε, τα αστεία του, το πώς προσεγγίζει τη ζωή.

Το κινητό της αναβοσβήνει όμως εκείνη δεν του δίνει σημασία. Η ένταση είναι τόσο χαμηλωμένη που σχεδόν δεν ακούγεται. Είναι ένα μήνυμα από τον Χ. που θα αργήσει να δει. Αφού τελειώσει την αναζήτησή της στον υπολογιστή, θα τον κλείσει και θα πάει για μπάνιο. Αφιερώνει αρκετή ώρα στον καλλωπισμό της και ένα δεύτερο μήνυμα, πάλι από τον Χ., έχει σταλεί στη μικρή συσκευή.

Με τα μαλλιά της τυλιγμένα μέσα σε μια καρό πετσέτα, που της είχε πάρει δώρο η Ντι, ανοίγει το ψυγείο και παίρνει την κανάτα με τη σπιτική λεμονάδα. Με τη κανάτα και ένα ποτήρι κατευθύνεται στον καναπέ της, αφού κάνει μια στάση για να πάρει το κινητό της.

Το ποτήρι δε χωρά άνετα στην παλάμη της μαζί με το κινητό και το γυάλινο σκεύος της φεύγει απ' τα χέρια και γίνεται χίλια κομμάτια μπροστά στα γυμνά της πόδια. «Γαμώτο, πρέπει να βάλω ηλεκτρική» σκέφτεται, αφήνει το κινητό στην άκρη και βγάζει τη σκούπα για να καθαρίσει το πάτωμα. Τρίτο μήνυμα στο κινητό, το οποίο και αυτό δε θα καταφέρει να διαβάσει στην ώρα του.

Όταν τελικά ανοίξει την οθόνη, έκπληκτη, θα δει ότι έχει τρία μηνύματα απ' τον Χ. «Τι να έχει συμβεί» αναρωτιέται, όταν βλέπει το όνομά του τρεις φορές συνεχόμενα. «Το παιδί του να έπαθε τίποτα; Χώρισε τελικά;» Ένα ένα ανοίγει τα μηνύματα σαν να περιμένει να δει αποτελέσματα εξετάσεων. «Ποιος είναι αυτός που σας είδα μαζί; Πηδιέστε;». «Γιατί δεν απαντάς; Πες μου αν είναι ο γκόμενός σου και δε θα σε ξαναενοχλήσω». «Σε θέλω γαμώτο και εσύ μου φέρεσαι άδικα. Δεν είσαι καθόλου εντάξει». 


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora