Ο υπολογιστής της Μόνικα βρίσκεται αναμμένος μπροστά της, πάνω σε ένα μικρό εξάρτημα που αγόρασε πρόσφατα από μια μεγάλη αλυσίδα επίπλων. Σε τέσσερις μέρες είναι το δείπνο στο σπίτι των παιδιών και πρέπει οπωσδήποτε να βρει μια εξαιρετική συνταγή για να ανταγωνιστεί τα γλυκά της Ντι.
Τρομάζει στη σκέψη ότι αυτός ο ανταγωνισμός ίσως να μην περιορίζεται μόνο στον τομέα της ζαχαροπλαστικής. Ίσως η φίλη της τελικά όντως ζηλεύει, ίσως γι' αυτό τα έχασε όταν της είπε ευθέως τι σκέφτεται. Όφειλε να την υποστηρίξει όποια επιλογή και αν έπαιρνε, καταλήγει και κάνει ζουμ σε ένα γλυκό με στρώσεις από σοκολάτα και κομμάτια μπανάνας. Όχι, δε θα της πει ότι αποφάσισε τελικά να τον συναντήσει την επόμενη εβδομάδα, ότι του έστειλε ήδη μήνυμα πως περιμένει να της πει μέρα και μέρος.
«Αποφάσισα να σου δώσω την ευκαιρία που ήθελες. Όμως θα βγούμε κάπου έξω. Όχι πάλι στο σπίτι μου. Όχι στα κρυφά. Αν ισχύει ακόμη ότι θέλεις να με δεις με αυτές τις προϋποθέσεις, στείλε μου πότε και πού μπορείς» έγραφε το μήνυμα. «Οκ, θα σου στείλω τις επόμενες μέρες. Άμεσα είναι λίγο δύσκολο». Θα ήθελε τόσο να πει στη Ντι ότι έβαλε όρους για να τον συναντήσει, ότι δεν είμαι καμιά ανόητη παιδούλα που την εξαπατούν. Όμως ακόμη και έτσι, εκείνη θα της έλεγε πώς αποκλείεται να τη συναντούσε κάπου έξω ο Χ., ότι τη θέλει μόνο για τις σωματικές του ανάγκες. Θα την παρότρυνε να μείνει μακριά του. Όχι, η φίλη της δεν μπορούσε να αντέξει την ευτυχία της.
Η φωτογραφία ενός περίεργου γλυκού, ανάμεσα σε κανταΐφι και πάστα αμυγδάλου, δεσπόζει στο κέντρο της οθόνης. Η συνταγή φαίνεται εύκολη. Θα φτιάξει ένα ολόκληρο ταψί. Σκέφτεται τον ενθουσιασμό στο πρόσωπο του Κ. όταν θα δει το ταψί με το γλυκό.
Μια κόκκινη κουκκίδα αναβοσβήνει στην άκρη της οθόνης. Ένα νέο μέιλ. Πάλι κανένα τάμπλετ σε προσφορά θα είναι ή καμιά νυχτερινή προσφορά για τηλεοράσεις και άλλα καταναλωτικά καλούδια.
Ο αποστολέας είναι άγνωστος. Τα γράμματα είναι τοποθετημένα έτσι που δεν καταλαβαίνει καν πώς μπορεί να προφέρεται ένα τέτοιο όνομα. Χωρίς θέμα. Θα έπρεπε να βρίσκεται στα ανεπιθύμητα, συλλογίζεται, όμως η περιέργειά της την ωθεί να το ανοίξει. «Πρόσεχε ποιους άντρες πλησιάζεις» γράφει με μεγάλα κόκκινα γράμματα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dilemma
Любовные романыΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...