"Nτι, θέλω να έρθεις μαζί μου αύριο που θα πάω να πάρω τα αποτελέσματα. Μόνο εσένα θέλω στο πλευρό μου" την παρακαλάει ο Μήτσος με φωνή που τρέμει.
Η Ντι πέφτει πάνω του και τον αγκαλιάζει. Η Μαργαρίτα λείπει για τις τελευταίες ετοιμασίες για το ταξίδι της. Είναι έτοιμη να κλάψει, είναι ήδη φορτισμένη αρκετά από τις τελευταίες εξελίξεις στις ζωές τους.
"Μήτσο μου εννοείται! Αλλά γιατί μόνο εμένα; Μήπως η Μαργαρίτα παρεξηγηθεί;"
"Η Μαργαρίτα δε χρειάζεται να ξέρει. Θέλω να είμαι με έναν άνθρωπο που είμαι δεμένος μαζί του, με έναν άνθρωπο που θα μπορώ να κλάψω, να φωνάξω, να ξεσπάσω. Και αυτός είσαι εσύ, Ντι. Πάντα ήσουν εσύ..." Τα μάτια του βουρκώνουν. Είναι σαν δυο υγρές μπάλες που είναι έτοιμες να σκάσουν και να γεμίσουν τα πάντα γύρω με καυτό νερό.
"Αχ, ρε Μήτσο...αχ...θα δεις όλα θα πάνε καλά, πρέπει να πάνε καλά".
Εκείνος δε μιλάει για λίγο, την κοιτάζει όπως κοιτάζουν οι ερωτευμένοι το ταίρι τους, μην μπορώντας να ξεκολλήσουν το βλέμμα τους από πάνω του.
"Ξέρεις, Ντι. Είσαι όλα όσα ψάχνει ο κάθε άντρας, ίσως ο κάθε άνθρωπος. Απ' τη πρώτη στιγμή που σε είδα μου φάνηκες πανέμορφη. Η ψυχούλα σου λάμπει, μάτια μου! Λάμπει και μας φωτίζει όλους μας, εμάς τους ανάξιους να είμαστε δίπλα σου..."
"Μήτσο, σε παρακαλώ, σώπασε, σώπασε... θα αρχίσω να κλαίω και δε θέλω. Άνθρωπος είμαι και εγώ όπως όλοι σας. Τίποτα το ιδιαίτερο, τίποτα παραπάνω. Με βλέπεις έτσι, γιατί στα μάτια των φίλων αντικατοπτρίζεται αυτό που πραγματικά είμαστε. Εσύ είσαι φωτεινός, εσύ είσαι και θα είσαι η χαρά της ζωής. Ο Μητσάρας μου, ο Μήτσος".
"Ντι... θέλω να σου πω κάτι. Πριν με πιάσει πάλι εκείνος ο βήχας και δεν μπορώ ούτε καν να μιλήσω".
"Πες μου ό,τι θες, ό,τι μα ό,τι θες" του λέει και του πιάνει σφιχτά τα χέρια.
"Δε θα σου πω ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου, αυτό το ξέρεις ήδη..." της λέει με απόλυτη ψυχραιμία και η Ντι παγώνει. Δεν περίμενε να ακούσει κάτι τέτοιο από τα χείλη του Μήτσου, του καλύτερου φίλου της όπως τελικά αποδείχτηκε ότι είναι.
"Θα σου πω μόνο ότι θα ήθελα να με φιλήσεις. Να μου δώσεις ένα φιλί, ένα τελευταίο φιλί στο στόμα, να δω πως είναι να μεταλαμβάνω το φως σου... το ξέρω πως δε θα είμαι ο άντρας της ζωής σου, όχι τουλάχιστον σε αυτή τη ζωή... και πίστεψέ με όταν βρεθεί ο κατάλληλος, εγώ θα είμαι δίπλα σου και θα σου χαμογελάσω. Θα σου κλείσω το μάτι για να καταλάβεις πως επιτέλους τον βρήκες".
Η Ντι αναρωτιέται σε τι παραλήρημα έχει πέσει ο Μήτσος. Μήπως παίρνει κάποια φαρμακευτική αγωγή στα κρυφά που δημιουργεί παρενέργειες;
"Λοιπόν;"
"Λοιπόν, τι;"
"Θα με φιλήσεις;"
ΑΚΟΜΗ 45 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
أنت تقرأ
Dilemma
عاطفيةΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...