Η Ντι έχει φτάσει έξω από το κομμωτήριο της Μαρίνας και ήδη μπορεί να την παρατηρήσει να πίνει καφέ με μια φίλη της, χωρίς κανέναν πελάτη μέσα. Πρέπει να μπει και να της μιλήσει, αν το αναβάλλει ξέρει πως θα δειλιάσει και ότι δε θα ξαναεπιστρέψει.
Σκέφτεται για λίγο τον Μήτσο. Τη χθεσινή συμπεριφορά του. Και αν όντως είναι ερωτευμένος μαζί της και δεν αστειευόταν. Εκείνη όταν του είπε να τη φιλήσει, του είπε να κόψει τις πλάκες και να σοβαρευτεί. Και εκείνος το γύρισε στο αστείο, ίσως από αμηχανία. Το θλιμμένο του χαμόγελο δεν μπορεί να σβηστεί από το μυαλό της, η μελαγχολική παρουσία του που αντικατέστησε τον Μήτσο που τους έδινε δύναμη και κουράγιο να συνεχίζουν όλοι τους να προσπαθούν. Και αυτή του η απαισιοδοξία για τα αποτελέσματα από πού να προκύπτει; Εκείνος πάντα σκεφτόταν τις καλύτερες εκδοχές για την έκβαση της κάθε ιστορίας που τους ταλαιπωρούσε.
"Γεια" λέει με το που ανοίγει την πόρτα του κομμωτηριού και το συννεφάκι της σκέψης του Μήτσου διαλύεται με μιας.
Η Μαρίνα στέκει απέναντί της παγωμένη, το ίδιο και η άλλη γυναίκα που την κοιτάζει απορημένη, λες και ξέρει πως δεν πρόκειται για πελάτισσα.
"Σίγουρα αναρωτιέσαι πώς σε βρήκα... είναι μια μεγάλη ιστορία που πρέπει να μάθεις, γι' αυτό είμαι σήμερα εδώ" συνεχίζει η Ντι και όταν το πρώτο σοκ της επίσκεψής της ξεπερνιέται οι τρεις τους κάθονται αντικριστά. Η Μαρίνα και η Τζωρτζιάννα ακούνε με προσήλωση όσα τους λέει η Ντι, την ιστορία της κατασκοπείας τους, την ιστορία της ανώνυμης φίλης τους που ερωτεύτηκε παράφορα τον άντρα της Μαρίνας, τα όσα της έταξε, τα απειλητικά μηνύματα και το μαχαίρι στην πόρτα, τα ψέματα, τον λόγο που ξεκίνησε γυμναστήριο εκεί που πήγαινε ο Χ., τις ανοησίες, τις συγγνώμες που της οφείλουν για την παιδιάστικη συμπεριφορά τους. Η Ντι δεν αντέχει και βάζει τα κλάματα. Είναι ήδη φορτισμένη από την πίεση των προηγούμενων ημερών και πια δεν μπορεί να το ελέγξει. Οι δυο γυναίκες κοιτάζονται μεταξύ τους και με έναν μαγικό τρόπο συννενοούνται με τα βλέμματα να την αγκαλιάσουν. Δε φταίει σε κάτι το κορίτσι, ίσα ίσα που τους άνοιξε λίγο περισσότερο τα μάτια.
"Έτσι εξηγούνται όλα εκείνα που βρήκα στο συρτάρι της κουζίνας, Μαρίνα μου! Και νόμιζα πως τα έκρυβες έσυ! Ο άντρας σου κρύβεται πίσω από όλα αυτά, Χριστέ μου" της ομολογεί και της εξηγεί τι είχε δει μέσα στο συρτάρι της τυχαία.
"Γιατί δε μου είπες τίποτα;"
"Γιατί φοβήθηκα, φιλενάδα! Γιατί... δεν ξέρω...ανοησία μου"
"Μαρίνα, θεωρώ πως κινδυνεύεις τώρα που ξέρω για τις επισκέψεις του Χ. στον ψυχολόγο. Θεωρώ πως κινδυνεύουμε όλοι μας. Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί" τους λέει η Ντι σκουπίζοντας τα δάκρυά της.
"Για να σε δω, εσένα... Δεν κάνεις τίποτα με την ακμή σου; Νέα κοπέλα είσαι και κυκλοφορείς έτσι;" της λέει απροκάλυπτα η Τζωρτζιάννα πιο πολύ για να ελαφρύνει το κλίμα, παρά για να την προσβάλλει. "Και αυτά τι ματομπούκαλα είναι; Θα σου δώσω την κάρτα του οφθαλμίατρού μου είναι εξαιρετικός! Μια μέρα υπόθεση με laser και δε θα ξαναχρειαστείς τους μεγεθυντικούς φακούς σου. Όσο για την ακμή, το ινστιτούτο μου είναι δίπλα. Έλα, σήκω πάμε! Έχω ένα μηχάνημα που κάνει θαύματα, σε συνδυασμό με μια λοσιόν από τη Μαύρη Θάλασσα... τι με κοιτάς έτσι; Σήκω, πάμε τώρα... δώρο από μένα για το καλό που έκανες στη φίλη μου".
Η Ντι αναρωτιέται για μια ακόμη φορά αν θα πρέπει να είναι καχύποπτη ή όχι. Μπορεί να τη γεμίσει με κρέμες που τελικά θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να μεταμορφωθεί σε τέρας του Λοχ Νες. Θα πάει, είναι αποφασισμένη να μη χάσει την εμπιστοσύνη της στους ανθρώπους επειδή μερικοί έτυχε να είναι ανάξιοι της δικής της. Της χαμογελά και την ακολουθεί χωρίς να ξέρει ότι η αλλαγή που θα ακολουθήσει θα είναι απλά εκπληκτική.
ΑΚΟΜΗ 45 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ESTÁS LEYENDO
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...