"Εξακολουθώ να σου λέω ότι αυτό που έγινε τις προάλλες με τον υπεύθυνο της εταιρείας πάρκινγκ δεν ήταν καθόλου φυσιολογικό" επιμένει ο Κ. στη Μόνικα η οποία δείχνει να νοιάζεται μόνο για τα καινούρια έπιπλα που της παρήγγειλε εκείνος με δόσεις, τις οποίες αγνοεί ότι στην πραγματικότητα θα πρέπει να δουλεύει βράδυ πρωί για να τις ξεχρεώσει. Θέλει να ξεφορτωθεί όσο γρηγορότερα γίνεται την εικόνα του ρημαγμένου σπιτιού, οτιδήποτε μπορεί να της θυμίζει ότι κινδυνεύει. Όχι, αποκλείεται να κρύβεται ο Χ. πίσω από αυτό. Πιο πιθανόν είναι να κρύβεται εκείνη η τρελή, η γυναίκα του. Ίσως συνομώτησε και με τη Ντι, τώρα που έχουν παρτίδες, και να έκαναν το ίδιο και στο σπίτι της για να μην την υποψιαστούν.
"Ώρες ώρες με τρελαίνεις όταν σου μιλάω και δε με προσέχεις!" της λέει ο Κ. και φεύγει από δίπλα της. Εκείνη μουρμούριζει πως αν δεν του αρέσει, τον ξέρει τον δρόμο. Οι άντρες εξάλλου παρακαλάνε για να είναι μαζί της, δεν πρόκειται να μείνει μόνη της. Ο Κ. δε θα την ακούσει. Θα κλειστεί μόνος του στην κρεβατοκάμαρα που παρά την πρόχειρη τακτοποίησή της μοιάζει ακόμη με σκηνικό πολέμου. Τα φύλλα της ντουλάπας είναι κυριολεκτικά διαλυμένα, λες και κάποιος τα κλωτσούσε με τις ώρες.
Την κοιτάζει αποχαυνωμένος, εστιάζει στα ξύλινα κομμάτια που προεξέχουν και μοιάζουν με πληγές ανοιχτές. Θέλει να ξεχάσει τις κουταμάρες τους, τα υπέρογκα έξοδα που έχει κάνει για να μην γκρινιάζει η Μόνικα. Έχει ξοδέψει ήδη όσα είχε κερδίσει και αρχίζει να χρεώνεται με το παραπάνω. Αν δούλευε λίγες μέρες και μετά πόνταρε τα λεφτά του στα στοιχήματα; Εκείνη δε θα το εκτιμήσει. Πάντα κάτι θα της λείπει... αχ, Ντι... σκέφτεται. Εσύ χαιρόσουν με τα λίγα, χαιρόσουν με το τίποτα. Με ένα χάδι, ένα άγγιγμα.
Το μάτι του πέφτει πάνω σε έναν μικρό κόκκινο λεκέ εκεί που οι εκδορές του ξύλου είναι μικρότερες. Αίμα. "Αυτό είναι στοιχείο! Πρέπει να ενημερώσουμε την αστυνομία!" σκέφτεται χαρούμενος και τρέχει μέσα στο σαλονάκι για να ενημερώσει τη Μόνικα. Εκείνη όμως έχει κυριολεκτικά σταθεί μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης σαν στήλη άλατος και αγνοεί την παρουσία του που δεν αργεί να πάρει μια αντίστοιχη παγωμένη στάση λίγα δευτερόλεπτα μετά.
"Νεκρός βρέθηκε ιδιοκτήτης γνωστής εταιρείας της πόλης, ο οποίος ήταν πολύ αγαπητός όπως ενημερώνουν οι γείτονές του. Ο θάνατός του προκαλεί πολλά ερωτημάτικα..."
Η φωτογραφία του Χρήστου καλύπτει σχεδόν ολόκληρη και οι δυο τους ξέρουν πλέον πως ο κίνδυνος για τη ζωή τους είναι πιο κοντά από κάθε άλλη φορά.
ΑΚΟΜΗ 26 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilemma
RomantizmΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...