Μέρα 158η: 4 Αυγούστου

199 25 3
                                    

Η Μαργαρίτα έχει προγραμματίσει να πιει έναν τελευταίο αποχαιρετιστήριο καφέ με τη Ντι. Η ζέστη σήμερα είναι αφόρητη, ο ιδρώτας στάζει από το μετώπο της. Τα ρούχα της τα νιώθει να κολλάνε πάνω της και η ταλαιπωρία είναι εμφανής στο πρόσωπό της. Δεύτερες σκέψεις περνάνε από το μυαλό της για το ταξίδι στην Αφρική. Αν δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τη ζέστη της Ελλάδας πώς θα αντέξει τη ζέστη μιας ηπείρου που κυριολεκτικά φλέγεται;

Στη ζάλη της χτυπάει την πόρτα του Μάρτσελο αντί για της Ντι. Εκείνος της ανοίγει απορημένος και καταλαβαίνει αμέσως πως η Μαργαρίτα χτύπησε απλά στο λάθος διαμέρισμα.

"Εσύ μάλλον θα είσαι η Μαργαρίτα" της λέει βασιζόμενος στις περιγραφές της Ντι. Εκείνη δεν έχει καταλάβει ακόμη το λάθος της και μπαίνει μέσα στο διαμέρισμα παραμερίζοντας τον Μαρτσέλο. Όταν βλέπει τα διαφορετικά έπιπλα και τη διακόσμηση που ειναι αυστηρώς πιο λιτή, αρχίζει να υποψιάζεται πως κάτι δεν πηγαίνει καλά.

"Πού βρίσκομαι;"

"Είμαι ο Μαρτσέλο, ο γείτονας της Ντι. Χάρηκα" της λέει και εκείνη τη στιγμή η Μαργαρίτα θέλει να ανοίξει η γη και να την καταπιεί.

"Αχ, χίλια συγγνώμη! Πόσο αφηρημένη μπορεί να είμαι; Έχω βυθιστεί στις σκέψεις μου και μπαίνω σε ξένα σπίτια με αέρα προσκεκλημένης. Σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη".

"Πώς να μην είσαι χαρούμενη μετά τα ευχάριστα του Μήτσου;"

"Ορίστε;" του λέει αγνοώντας για ποιο θέμα της μιλάει.

"Πέτυχα τη Ντι χτες και μου είπε για τα αποτέλεσματα των εξετάσεων του Μήτσου".

Η Μαργαρίτα τον κοιτάζει προβληματισμένη χωρίς να μπορεί καν να ανοίξει τα χείλη της. Πρώτον, γιατί ο Μήτσος δεν την ενημέρωσε πως πήγε να πάρει τα αποτελέσματά του; Δεύτερον, από πού και ως πού η Ντι τα γνώριζε ενώ εκείνη δεν είχε την παραμικρή ιδέα;

"Δεν ήξερα καν ότι ο Μήτσος πήγε στο νοσοκομείο να πάρει τις εξετάσεις του" τον ενημερώνει και ο Μαρτσέλο αναφωνεί πως μόλις έκανε βλακεία.

"Με συγχωρείς, έχω δυο τρία θεματάκια να λύσω" του λέει και φεύγει οργισμένη από το διαμέρισμα. Χτυπάει την πόρτα της Ντι, η οποία της ανοίγει με ένα ολοφώτεινο χαμόγελο. Η Μαργαρίτα αργεί να συνειδητοποιήσει πως το λείο, ροδαλό πρόσωπο που την υποδέχεται ανήκει στη Ντι. Είναι πιο όμορφη από ποτέ. Ξεπερνά γρήγορα τη νέα πληροφορία που έχει να επεξεργαστεί ο εγκέφαλός της και χωρίς να της πει καν καλημέρα μπαίνει μέσα.

"Νομίζω πως μου οφείλεις μερικές εξηγήσεις" της λέει τόσο δυνατά, που ο Μαρτσέλο δίπλα μπορεί να την ακούσει. 

ΑΚΟΜΑ 43 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ



DilemmaWhere stories live. Discover now