Μέρα 166η: 12 Αυγούστου

250 25 2
                                    

"Εδώ είναι το σπίτι μάγκες" λέει ο Χ. σε κάτι τύπους με τεράστια μπράτσα, ντυμένους με αθλητικό ντύσιμο και ξυρισμένα κεφάλια.

"Αφεντικό, είσαι σίγουρος πως η κοπέλα λείπει;" τον ρωτάει ο ένας από τους δυο και έτσι όπως ανοίγει το στόμα του είναι εμφανές πως ένα από τα μπροστινά του δόντια είναι άσχημα σπασμένο.

"Ναι, έβαλα τον Ρώσο να τσεκάρει από χτες, μου είπε ότι την είδε να φεύγει με μια βαλίτσα. Όπως και να έχει, ο ένας από τους δυο σας θα κατέβει κάτω να φυλάει τσίλιες και ειδοποιεί στο κινητό για οποιαδήποτε περίεργη κίνηση. Σήμερα θα πάρω όλες τις πληροφορίες που θέλω" τους εξηγεί τα επόμενα βήματα της μυστικής του επιχείρησης.

Ο Χ. έχει χάσει κυριολεκτικά τον ύπνο του. Μόνο τόσο χρειαζόταν για να ξεχάσει τον έρωτά του για τη Μόνικα. Μια δύσκολη συμπεριφορά, μια άρνηση της ομορφιάς και της γοητείας τους, μια επίμονη γλυκιά κοπέλα που απ' τις προάλλες που την ξαναείδε, δεν μπορεί να τη βγάλει απ' το μυαλό του. Μα πού στο καλό έκρυβε τόση ομορφιά αυτό το πλαδαρό κοριτσάκι που είχε γνωρίσει; Να ήταν άραγε τόσο απελπισμένος που την έβλεπε έτσι; Όχι, σίγουρα όχι. Υπήρχε κάτι το ιδιαίτερο, κάτι το αυθεντικό στο πρόσωπό της.

"Αφεντικό, είμαστε μέσα" λέει ο έξπερτ στις διαρρήξεις και ο Χ. βγάζει απ' το πορτοφόλι του εκατό ευρώ σε δυο πενηντάευρα και τα πετάει στο πάτωμα.  Τα δυο θηρία σχεδόν παλεύουν σαν αγριόσκυλα για να τ' αρπάξουν. Ο Χ. κλωτσάει τον ένα απ' τους δυο για να ανοίξει ο δρόμος και μπαίνει μέσα πρώτος ψάχνοντας για διακόπτη. Το δερματινο γάντι ακουμπάει τον τοίχο και τον ψηλαφά μέχρι να συναντήσει το πολυπόθητο σημείο. Τα φώτα ανάβουν. Τον ακολουθεί ο ένας απ' τους δυο πιστούς του "υπαλλήλους" ενώ ο άλλος έχει βρεθεί ήδη έξω απ' την είσοδο της πολυκατοικίας.  Ο Χ. θέλει να είναι όσο πιο προσεκτικός γίνεται, να μείνουν όλα όπως πριν. Αρχίζει και ανοίγει ένα ένα τα συρτάρια, παρατηρεί τα χρώματα και του έρχεται να βάλει τα γέλια με το πόσο χαρούμενο μοιάζει το σπίτι της κοπέλας που του πήρε τα μυαλά. Τίποτα το περίεργο, καμιά πληροφορία που να του δίνει επιπλέον στοιχεία για να την κερδίσει πιο εύκολα. Σίγουρα διαβάζει πολύ και λατρεύει το χρώμα στη ζωή της. Αλλά αυτά ίσως τα ήξερε ήδη. Κάτι άλλο πρέπει να βρει, κάτι που θα ξέρει μόνο εκείνη και όταν δει πως της το προσφέρει ένας άγνωστος να εκπλαγεί.

Κανένα σημάδι ανδρικής παρουσίας στο σπίτι. Ούτε ανδρικά ρούχα στις ντουλάπες, ούτε κάποιος ανδρικός αφρός ξυρίσματος στο μπάνιο. Άρα του είπε ψέματα για να τον αποφύγει. Ένα κάδρο είναι αναποδογυρισμένο πίσω απ' το κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι της. Κάτω του ακριβώς είναι και άλλα μικρότερα, το ένα πάνω στο άλλο. Άραγε να είναι φωτογραφίες με τον γκόμενό της; Να χώρισαν και να μη θέλει να τον βλέπει μπροστά της; Σκύβει και σηκώνει το μεγαλύτερο, αυτό που είναι πάνω πάνω, και με την πρώτη μάτια το κάδρο πέφτει απ' τα χέρια του και το τζάμι της κορνίζας γίνεται κομματάκια, αφήνοντας τη φωτογραφία των δυο κοριτσιών ακάλυπτη, εκτεθειμένη στο οργισμένο βλέμμα του Χ.


ΑΚΟΜΗ 35 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

DilemmaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang