«Θέλεις να μου πεις δηλαδή ότι τυχαία σε πέτυχε στο σούπερ μάρκετ πριν λίγες μέρες ;» ρωτάει η Ντι τη Μόνικα. Είναι ξυπόλητη μπροστά στον πάγκο της κουζίνας και κόβει καρότα για το φαγητό που ετοιμάζει φορώντας μόνο ένα από τα πολλά καρό της πουκάμισα. Το ασύρματο τηλέφωνο όπως τις περισσότερες φορές είναι στερεωμένο ανάμεσα στον ώμο και το αυτί της με δεξιοτεχνία. Μέχρι να της απαντήσει η Μόνικα προλαβαίνει να αναρωτηθεί πόση ακτινοβολία δέχεται το δύστυχο κέφαλι της.
«Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι με παρακολουθούσε και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να πεταχτεί μπροστά μου; Πολλές ταινίες βλέπεις, φιλενάδα» ακούει τη βραχνιασμένη φωνή της Μόνικα και κόβει κατά λάθος ελαφρώς το δάχτυλό της.
«Να, αυτά λες και με ταράσσεις. Προφανώς, μετάνιωσε που σου είπε να χωρίσετε και έψαχνε τον τρόπο να στο πει από κοντά. Εσύ δε μου είπες ότι ήθελε μόνο να του δώσεις μια ευκαιρία να σου εξηγήσει; Να συναντηθείτε κάπου από βδομάδα; Ξεκάθαρα, ο τύπος είχε πάλι σηκωμάρες».
«Δεν τον συμπαθείς καθόλου, ε; Πρώτα τον βγάζεις κατάσκοπο, τώρα μου λες ότι με προσέγγισε γιατί θέλει μόνο να πηδήξει. Εγώ πιστεύω ότι κατάλαβε ότι δεν αντέχει μακριά μου σε εκείνη την τυχαία μας συνάντηση. Αχ, ήταν σαν να ήταν βγαλμένη από ταινία».
«Ναι, με την κονσέρβα σαρδέλας στο χέρι. Τι ρομαντικό!» κοροιδεύει η Ντι τη φίλη της και ρίχνει τα καρότα στην κατσαρόλα. «Εγώ πάντως, φιλενάδα, στη θέση σου δε θα πήγαινα. Σου έχει αποδείξει ήδη τι άνθρωπος είναι, δηλαδή τι παραπάνω θα σου πει όταν βγείτε έξω; Απορώ που δεν ανησυχήσες όταν το είδες μπροστά σου και τρως τόσο εύκολα το παραμύθι της τάχα ανεπάντεχης εμφάνισής του. Κάτι συνέβη και προσχεδίασε το πώς θα σε ξανακερδίσει. Είναι ολοφάνερο. Θα μάλωσε με τη γυναίκα του, θα τον χωρίσε καμιά άλλη γκόμενα που θα είχε παράλληλα με σένα, μπορώ να σου βρω χίλια υποθετικά σενάρια. Το θέμα είναι αν αξίζει να ξαναμπλέξεις σε όλο αυτό».
Η Μόνικα μένει για λίγο βουβή στην άλλη γραμμή. «Αν δεν ήσουν φίλη μου, θα έλεγα ότι σίγουρα ζηλεύεις. Ότι ζηλεύεις γιατί είσαι μόνη και δεν έχεις ιδέα από αγάπη». Το τηλέφωνο πέφτει από τον ώμο της Ντι και γίνεται κόμματια, όπως για λίγα δευτερόλεπτα γίνεται η καρδιά της.
ESTÁS LEYENDO
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...