Στο σπίτι της Ντι όλοι τους κάθονται στον καναπέ εκτός από τον Μήτσο που κάθεται πάνω στο χαλί. Κρατάνε από ένα στυλό που είναι επενδεδυμένος με καρό αυτοκόλλητο και σημειώνουν σε λευκές κόλλες χαρτιού τις υποδείξεις του Μήτσου. Τους αρέσει αυτή η διαδικασία παρά τις συνεχείς κοροϊδίες που έχει υποστεί από πλευράς τους. Στο τραπεζάκι καρό κούπες με καφέ είναι γεμισμένες μέχρι πάνω. Δεν έχουν προλάβει να πιουν γουλιά. Τόσο συνεπαρμένοι είναι.
«Λοιπόν την πρώτη μέρα του σχεδίου "Μόνικα", δηλαδή αύριο, χωριζόμαστε σε δύο γκρουπ. Εγώ με τη Ντι και η Μόνικα με το αδέλφι μου. Σκοπός της πρώτης μέρας είναι να εξιχνιάσουμε όλα τα μέρη στα οποία πηγαίνει αυτός. Τι ώρα πάει στη δουλειά; Πάει μόνο στη δουλειά ή και κάπου αλλού; Είναι στη ζωή του μόνο η Μόνικα και η γυναίκα του ή βλέπει και κάποια τρίτη; Ή τέταρτη; Σε ποια μπαράκια συχνάζει; Βγαίνει μόνος του; Από πού ψωνίζει; Νομίζω πως μια μέρα παρατήρησης αρκεί για να έχουμε μια πρώτη ιδέα, αλλά αν χρειαστεί θα επαναληφθεί».
Οι άλλοι τον κοιτάνε παραδόξως σοβαροί και σημειώνουν κωδικοποιημένα τον μονόλογο του. Μόνο η Ντι δίπλα στις συντομογραφίες ζωγραφίζει και μερικές καρδούλες.
«Δεύτερη μέρα του σχεδίου. Προσεγγίζουμε τη γυναίκα του. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιος θα βγάλει το φίδι από την τρύπα, πρέπει να μάθουμε όμως τι μέρος του λόγου είναι. Είναι επικίνδυνη; Έχει ιδέα ότι ο άντρας της την απατάει; Σκοπεύουν όντως να χωρίσουν ή όλα αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς;»
Η Μόνικα σκέφτεται πως σίγουρα δε θα ήθελε να είναι αυτή που θα έχει τον άχαρο ρόλο να τη συναντήσει. Την τρομοκρατεί η ιδέα πως αυτή η γυναίκα μπορεί να είναι η πηγή των απειλητικών προειδοποιήσεων που τη στοιχειώνουν τον τελευταίο καιρό.
«Και τέλος, την τρίτη μέρα, εγώ θα πάω να συναντήσω προσωπικά τον Χ. Για θέματα δουλειάς. Ως υποψήφιος συνεργάτης. Αυτό θα είναι το καλύτερο κομμάτι, πιστέψτε με! Θα μάθω πολύ περισσότερα από όσα μάθατε όλοι μαζί τις προηγούμενες μέρες. Έχω τον τρόπο».
Τον κοιτάζουν, παραμένοντας βουβοί. Λες και όσα έχει πει είναι απολύτως φυσιολογικά και δεν έχουν καμιά απορία. Ο Μήτσος τους κοιτάζει και αυτός. Ο αδελφός του ανάμεσα στη Ντι και στη Μόνικα στον ίδιο καναπέ. Κυριολεκτικά ανάμεσα. Ίσως και λίγο μεταφορικά.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...