Μέρα 115η: 22 Ιουνίου

340 43 4
                                    

Μόνος, ο Μήτσος περπατά κοντά στη θάλασσα. Τον τελευταίο καιρό κανένας βήχας δεν τον έχει ταλαιπωρήσει, κανένα μαύρο σύννεφο δεν έχει σκεπάσει την ευτυχία του. Μπροστά του απλώνεται η ευτυχία και η Αφρική, η ήπειρος που πιστεύει ότι θα τον κάνει καλύτερο άνθρωπο και καλύτερο σύντροφο. Η Μαργαρίτα σίγουρα είναι ό,τι καλύτερο του έχει συμβεί τον τελευταίο καιρό. Είναι κοινωνική, γελαστή, ανθρώπινη χωρίς παράλογες απαιτήσεις. Καλή ερωμένη, καλή φίλη, προσαρμόσιμη και ευγενική. Αγωνίστρια, αυτοδημιούργητη.

Τον κάνει να γελάει, ακριβώς όπως τον κάνει να γελάει η Ντι, του λέει ιστορίες και αναλύει λογοτεχνικά βιβλία, ακριβώς όπως η Ντι, βοηθάει τους πάντες με ένα χαμόγελο, με υπομονή και καλή διάθεση, έτσι ακριβώς όπως θα έκανε η Ντι. Τα κάνει όλα όπως η Ντι. Και το συνειδητοποιεί και ο ίδιος, πως έχει αρχίσει τον τελευταίο καιρό να συγκρίνει όλους τους ανθρώπους, ακόμη και τους πιο αγαπημένους του με εκείνη. Τι σημαίνει αυτό άραγε;

Τον τελευταίο καιρό που τη βλέπει με τον Σίμο, κάτι μέσα του τον ενοχλεί. Είναι κατάλληλος άνθρωπος ένας τέτοιος άνθρωπος για τη Ντι; Της λέει ακριβώς όσα θέλει να ακούσει για να τη ρίξει και μετά τι; Έχει το προφίλ του καλού παιδιού, ενώ βάζει το χέρι του στη φωτιά πως δεν είναι. Έχει εμπειρία άλλωστε από πειραγμένες περιπτώσεις και τώρα φυσάει και το γιαούρτι. Πρέπει κάπως να της το πει, χωρίς να παρεξηγηθεί. Αλλά και εκείνη θα τον ρωτήσει τον λόγο και με το δίκιο της. «Ποιος είναι ο λόγος, Μήτσος;...Έλα μου ντε!» σκέφτεται και σταματά απότομα να περπατά. 

Κοκαλώνει με τη διαπίστωση που μόλις κάνει στη συζήτηση που έχει με τον εαυτό του. «Βρε μπας και είσαι τσιμπημένος; Και μετά λες τον αδελφό σου ότι δεν ομολογεί τα αισθήματά του. Ναι, αν δεν υπήρχε η Μαργαρίτα στη ζωή σου, θα ήταν ξεκάθαρο πως κάτι νιώθεις γι' αυτό το υπέροχο πλάσμα. Οπότε μην επεκτείνεις τα όσα νιώθεις, γιατί βρίσκεσαι ήδη σε μια καταπληκτική σχέση...και είναι γνωστό πως όποιος θέλει τα πολλά, χάνει και τα λίγα...ή μήπως πάλι όχι;» αναρωτιέται και συνεχίζει το περπάτημα του μέχρι το σημείο που τον περιμένει η Μαργαρίτα για να τη συνοδεύσει σε ένα φιλανθρωπικό γκαλά. Ένας μικρός βήχας κάνει την επανεμφάνιση του. Ένα μικρό μαύρο σύννεφο στην καρδιά του.



DilemmaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant