"Όχι, όχι, όχι" ακούγεται σε όλο το τετράγωνο η φωνή που ουρλιάζει και σχίζει στα δυο την ησυχία του μεσημεριού. Ο Κ. με μαύρους κύκλους στα μάτια, σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση δεν μπορεί να πει τίποτα. Τι να απαντήσει, τι να πει στην ερώτηση που του γίνεται για το πόσο άδικος ήταν αυτός ο θάνατος. Η Μόνικα στο πλευρό του, ακόμη ταραγμένη του σφίγγει το μπράτσο παρηγορητικά χωρίς να λέει κουβέντα.
"Εγώ έπρεπε να πεθάνω, για μένα προοριζόταν εκείνη η σφαίρα. Και εκείνος μπήκε μπροστά μου, Θεέ μου δεν μπορεί να ξεκολλήσει η εικόνα απ' το μυαλό μου"
"Ντι, σε παρακαλώ, σταμάτα να μιλάς όλο γι' αυτό, δεν κάνει καλό σε κανέναν μας" της λέει ο Κ. και τολμάει να της αγγίξει τον αγκώνα. Εκείνη όμως δεν του δίνει καμιά σημασία και συνεχίζει να μονολογεί με το βλέμμα αχανές να πέφτει πάνω στους άχαρους άσπρους τοίχους.
"Η πρώτη σφαίρα τον βρήκε στον ώμο και όμως συνέχισε να πηγαίνει προς το μέρος του. Δεν ξέρω πού τη βρήκε τόση δύναμη. Πώς μπόρεσε και τον εξουδετέρωσε μετά από τόσες σφαίρες που άδειασε πάνω στο κορμί του, πώς τον πρόλαβε και με εκείνη την τελευταία σφαίρα του έδωσε τη χαριστική βολή και μας έσωσε. Ο Μήτσος θυσιάστηκε για να ζήσουμε εμείς οι δυο, πήγαινε πάνω του ατρόμητος, αψηφώντας κάθε φόβο".
Ξέρει πως ίσως να πέθαινε ούτως ή άλλως, ξέρει πως οι δυο άλλοι που την κοιτάζουν ανέκφραστοι δε γνωρίζουν για την άσχημη κατάσταση της υγείας του. Όμως αυτό δεν τον καθιστά λιγότερο ήρωα στα μάτια της, η πράξη του ήταν η απόλυτη πράξη αγάπης. Κανένας άλλος δε θα θυσιάζε ούτε μια μέρα της ζωής του για εκείνην. Κανένας.
"Γιατί δε μας δίνουν το πτώμα του; Τι περιμένουμε πια; Πέρασε μια ολόκληρη μέρα; Τι στο διάολο κάνει αυτός ο ιατροδικαστής;" φωνάζει απελπισμένη. Τι να της πουν; Με τι λόγια να της ελαφρύνουν τον πόνο; Έχει δίκιο. Πονάνε όλοι τους και αυτός ο πόνος επιτείνεται με την αδικαιολόγητη καθυστέρηση του πορίσματος. Η αστυνομία έχει ξεκινήσει ήδη τις έρευνες για τον εντοπισμό του Χ. μετά και από αυτό το συμβάν, όμως ο Χ. παραμένει κυριολεκτικά άφαντος.
Ένας αστυνομικός ζητάει στις δυο κοπέλες να τον ακολουθήσουν.
"Είστε σίγουρες ότι ο αποθανών ήταν μαζί σας εκείνο το βράδυ και δεν τον βρήκατε απλά εκεί;"
Κοιτάζονται παραξενεμένες χωρίς να γνωρίζουν τον σκοπό της ερώτησης αυτής.
"Ξέρετε τι έχει συμβεί; Τα τραύματα στο κορμί του νεκρού μπορεί να έγιναν χθες, ωστόσο ο κύριος αυτός ήταν νεκρός εδώ και μέρες. Τα όργανά του ήταν όλα κατεστραμμένα από πολύ επιθετικό καρκίνο. Κάποιος λοιπόν λέει ψέματα σε αυτήν την ιστορία" τους ενημερώνει και η Ντι ανατριχιάζει με αυτήν την αποκάλυψη. Τι είδους θαύμα ξεδιπλωνόταν μπροστά τους, πώς γινόταν να είναι αλήθεια όσα της έλεγε ο άγνωστος άντρας;
Μετά από σειρά ανακρίσεων και εξακρίβωση στοιχείων η υπόθεση του Μήτσου θα χαρακτηριζόταν ως μια απ' τις πλέον ανεξήγητες για τα ελληνικά δεδομένα. Ένας βιολογικά νεκρός είχε ταξιδέψει σε άλλη χώρα, είχε καταγραφεί σε κάμερες, είχε αφή, είχε τη δυνατότητα να κάνει έρωτα. Κανείς πότε δε θα μάθαινε το πώς.
ΑΚΟΜΗ 18 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...