Μέρα 4η: 3 Μαρτίου

1.5K 129 4
                                    

Η Ντι τρώει την τελευταία μπουκιά από το μεσημεριανό της γεύμα. Σκέφτεται πόσο μοναχική διαδικασία είναι να μαγειρεύει κανείς μόνο για ένα άτομο και να τρώει έπειτα μόνος του. Νιώθει μια μελαγχολία αταίριαστη με την ώρα. Βαριεστημένα σηκώνεται να πλύνει τα πιάτα και σκέφτεται όσα της είπε η Μόνικα την προηγούμενη μέρα. Η ιστορία της φίλης της γίνεται κινηματογραφική ταινία στα μάτια της , όσο το νερό τρέχει στον νεροχύτη.

Ο γοητευτικός σαραντάρης επιχειρηματίας με την ανατρεπτική εμφάνιση, που παρουσιάζεται ως ένας καλός θείος που υπεραγαπά τον μικρό της φανταστικής αδελφής του και ζητά με το καλημέρα από την κοπέλα που συναντά σε ένα παγκάκι να βγουν ραντεβού το ίδιο βράδυ. 

Φαντάζεται τη Μόνικα να φορά το εφαρμοστό πράσινο μίνι φόρεμά της και να το ταιριάζει με εκείνον το σμαραγδένιο κολιέ που είχαν αγοράσει μαζί, τα αυτιά της γυμνά και τα πλούσια μαλλιά της πιασμένα σε έναν περίτεχνο κότσο. Εκείνος εντυπωσιασμένος. Της λέει λόγια αγάπης, της υπόσχεται τον ουρανό με τα άστρα, κάνει τα πάντα για να τη δει το επόμενο βράδυ. Η Μόνικα το παίζει δύσκολη, όμως δεν μπορεί να αντισταθεί. Του λέει το ναι και το επόμενο βράδυ κυλιούνται και οι δύο γυμνοί στο παγωμένο πάτωμα της γκαρσονιέρας της.

 Η εικόνα του γυμνού σώματος του μελαχρινού άντρα με τα μεγάλα τατουάζ στα χέρια, των άγριων χαρακτηριστικών του προσώπου του, κατά τις περιγραφές της Μόνικα, σχηματίζεται μπροστά της και η Ντι βλέπει ξεκάθαρα έναν ερωτικό, αυτάρεσκο Βίκινγκ. Το πιάτο που κρατάει στα χέρια τής γλιστράει και η ταινία μετά τη μικρή διακοπή συνεχίζεται. Η Μόνικα δένεται με τον άγνωστο άντρα. Βρίσκει ευκαιρίες στα διαλείμματα των ερωτικών τους συνευρέσεων να του κάνει ερωτήσεις που εκείνος αποφεύγει να απαντήσει. Μια μέρα πέφτει τυχαία η ταυτότητα από το παλτό του. Η Μόνικα σκύβει τυχαία να τη σηκώσει. Όμως η Ντι ξαφνικά επεμβαίνει στο σενάριο. Όχι, δεν έγιναν έτσι όπως της τα είπε η φίλη της. Ο μελαχρινός Βίκινγκ είναι στο μπάνιο, όταν η Μόνικα σκαλίζει το παλτό του για να μάθει πληροφορίες. Ο κόσμος της γυρίζει ανάποδα καθώς βλέπει το όνομα συζύγου στο μικρό έντυπο. Αρχίζουν οι καβγάδες και οι πιέσεις.

Ένα νέο μήνυμα. Με σαπουνάδες στα χέρια η Ντι τσεκάρει το κινητό της. Είναι ο Κ.

DilemmaWhere stories live. Discover now