Μέρα 111η: 18 Ιουνίου

345 45 10
                                    

Ο Μήτσος με τη Μαργαρίτα έχουν πάει για μπάνιο, η Μόνικα με τον Χ. περνούν στιγμές πάθους και ξεγνοιασιάς, ενώ ο Σίμος, ο Κ. και η Ντι που ξέμειναν πίσω έχουν πάει όλοι μαζί σε έναν καφέ που όλοι τους νιώθουν άβολα. Περισσότερο η Ντι που ενώ εξήγησε στον Σίμο ότι θέλει να δει τον Κ. για έναν καφέ, δεν μπόρεσε τελικά να του αρνηθεί να έρθει μιας και εκείνος επέμενε πως δε θα είναι βάρος και θα είναι διακριτικός.

«Αυτόν τι τον κουβάλησες τώρα; Σου είπα ότι θέλω να σου κάνω κάποιες προσωπικές ερωτήσεις» της είπε νευριασμένος ο Κ. όταν τον είδε να μπαίνει μέσα στο καφέ.

«Αυτός κουβαλήθηκε μόνος του. Και μη με πρήζεις και εσύ τώρα. Είμαι εδώ να με ρωτήσεις ό,τι θέλεις».

Ο Κ. είναι διστακτικός να ρωτήσει μπροστά στον Σίμο για όλα εκείνα που τον κάνουν ακόμα να νιώθει ανασφαλής απέναντι στη Μόνικα. Πάνω που βρίσκει το θάρρος να σταθεί με ορμητική διάθεση απέναντί της εμφανίζεται ο Χ. και έτσι απλά την κλέβει μέσα από τα χεριά του και πρέπει να ξεκινήσει πάλι απ' την αρχή.

«Θα ήσουν πολύ ταιριαστό ζευγάρι με τη Μόνικα» παρατηρεί ο Σίμος κάποια στιγμή που αναφέρονται στο όνομά της και με αυτόν τον τρόπο κερδίζει τη συμπάθεια του Κ. που μέχρι λίγα λεπτά πριν σχεδόν τον μισούσε.

«Βρίσκεις;» ρωτάει ο Κ. τάχα αδιάφορα, με το ύφος του ανθρώπου που ούτε καν είχε περάσει απ' το μυαλό του μια τέτοια ιδέα.

«Μα, φυσικά. Είσαι όμορφος, δυναμικός, ανεξάρτητος, στην αρχή νόμιζα ότι είστε ήδη ζευγάρι, αλλά η Μαργαρίτα μου είπε πως όχι».

Η Ντι σκέφτεται πόσο ανόητος μπορεί να είναι ο Σίμος και γιατί ανοίγει μια τέτοια κουβέντα με τον Κ.

«Και εσύ νομίζω ότι θα ήσουν υπέροχο ζευγάρι με τη Ντι, τι λες, Ντι; Συμφωνείς;»

«Τώρα, δέσαμε» σκέφτεται η Ντι και δεν μπαίνει στον κόπο να απαντήσει. Ο Σίμος είναι τόσο χαρούμενος που θα πετούσε κομφετί και σεπαρντίνες αν είχε στα χέρια του

«Και μιας και το έφερε η κουβέντα, Ντι, ξέρεις τι αρέσει πολύ στη Μόνικα; Τι την ευχαριστεί, τι την κάνει ευτυχισμένη;» καταφέρνει με μαεστρία να κάνει τις ερωτήσεις που ήθελε εδώ και ώρα ο Κ.

Η Ντι αναστενάζει και του λέει τα πάντα. 


DilemmaWhere stories live. Discover now