Η Μαρίνα, κρατώντας μια μεγάλη δερμάτινη καφέ τσάντα στο χέρι, ακολουθεί μια γυναίκα μέσα στο σκοτάδι. "Τι του βρήκε του παλιοθήλυκου; Τι;" αναρωτιέται και έχει σκοπό να μη δειλιάσει και να αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο την αντίζηλό της. Η γυναίκα αγνοεί πως την ακολουθεί η εξαγριωμένη σύζυγος του Χ. και συνεχίζει αμέριμνη τη βόλτα της. Μιλάει στο τηλέφωνο, ηρεμώντας κάποιον στην άλλη άκρη της γραμμής, καθησυχάζοντάς τον πώς όλα θα πάνε καλά. "Μάλλον μιλάει με τον άντρα μου, μια τον χωρίζει, μια τον ξαναθέλει πίσω. Σήμερα όμως τα παιχνίδια της θα τελειώσουν μια και καλή" ομολογεί στον ίδιο της τον εαυτό.
Η κοπέλα σταματά σε μια βιτρίνα. Κοιτάζει πίσω της. Ήταν βήματα αυτά που άκουσε μόλις ή ήταν ιδέα της; Γύρω της δεν υπάρχει ψυχή. Συνεχίζει να μιλάει στο τηλέφωνο. Με το που το κλείνει, φαίνεται στο φως ότι τα μάγουλά της έχουν γεμίσει δάκρυα. Είναι θλιμμένη, φαίνεται σχεδόν γλυκιά στα μάτια της Μαρίνας. Πώς μπορεί αυτή η αθώα ύπαρξη να έχει προκαλέσει τόσο μεγάλο κακό; Αυτή τη στιγμή τη θεωρεί τη μοναδική πηγή του κακού στη ζωή της, λες και η κοπέλα ευθύνεται για τα λάθη του άντρα της, για τα δικά της λάθη, για τη σχέση τους που έχει πάρει λάθος τροπή.
Το σπίτι της κοπέλας είναι στο επόμενο στενό. Για κάποιον λόγο το τετράγωνο είναι βυθισμένο στο σκοτάδι. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, πάλι προβλήματα με τη Δ.Ε.Η., συλλογίζεται η κοπέλα, όμως η καρδιά της δεν έχει την ίδια ψύχραιμη συμπεριφορά. Χτυπάει δυνατά, κάτι κακό θα συμβεί, το διαισθάνεται. Τίποτα δε θα πάει καλά, τίποτα. Πώς μπορεί και του δίνει κουράγιο, όταν και η ίδια ξέρει πως κάτι περίεργο συμβαίνει; Είναι δυνατόν οι εξετάσεις του να βγουν καλές; Υπάρχει άραγε Θεός που αγαπάει τους καλούς ανθρώπους και δεν τους θέλει κοντά του;
Ένα χέρι της κλείνει το στόμα. Δεν μπορεί να ουρλιάξει. Είναι παγωμένη.
"Τι έγινε βρωμιάρα; Τι με κοιτάς έτσι; Μη διανοηθείς να φωνάξεις! Θα με ακούσεις πρώτα, θα ακούσεις πως έκανες μια οικογένεια να υποφέρει!" της λέει. Η κοπέλα είναι κοκκαλώμενη. Διαπιστώνει πως ξέρει τη γυναίκα απέναντί της! Η Μαρίνα βγάζει από την τσάντα της έναν φάκελο με φωτογραφίες και της πέταει μπροστά της.
"Ξέρω, ξέρω ότι βλέπεις τον άντρα μου! Και θα πληρώσεις γι' αυτό. Θα σου κάνω το πρόσωπο έτσι που δε θα θέλει να το δει ξανά άντρας" και βγάζει από την τσέπη της ένα ελβετικό σουγιά. Η Ντι προλαβαίνει να συνέλθει από το σοκ και της δαγκώνει το χέρι με το οποίο της κλείνει το στόμα. Τη σπρώχνει με όλη της τη δύναμη και αρχίζει να τρέχει φωνάζοντας για βοήθεια. Στις φωτογραφίες που έχουν πέσει στο έδαφος φαίνεται η Ντι με τον Χ. στο γυμναστήριο να συνομιλούν. Κάποιος ντεντέκτιβ δεν έκανε καλά προφανώς τη δουλειά του. Η Μαρίνα έχει καθίσει στην άκρη του πεζοδρομίου και βάζει τα κλάματα. Πώς ξέπεσε έτσι; Τι τρέλες είναι αυτές που κάνει; Η κοπέλα τώρα θα φωνάξει σίγουρα την αστυνομία και θα βρει τον μπελά της. Όμως η Ντι, έχοντας απομακρυνθεί, μένει και την παρατηρεί από απόσταση ασφαλείας.
"Δεν είμαι εγώ η ερωμένη του άντρα σου. Έχει γίνει κάποιο λάθος" της φωνάζει για να την ακούσει. Η Μαρίνα είναι βέβαιη πως την κοροιδεύει.
"Κάλεσε την αστυνομία, δε με νοιάζει τίποτα πια. Είμαι μια τρελή, καλύτερα να πάρει το παιδί μου η πρόνοια".
ΑΚΟΜΗ 51 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...