Έξω απ' τα δοκιμαστήρια η Μόνικα περιμένει τη Ντι να δοκιμάσει το φόρεμα που της έχει προτείνει. Είναι μονόχρωμο, έντονο πράσινο, όχι πολύ κοντό και τονίζει το στήθος της χωρίς να την παχαίνει στην κοιλιά που είναι συσσωρευμένο το περισσότερο λίπος της. Θυμίζει άλλη εποχή. Όταν βγαίνει έξω, κάνει μια στροφή και κοιτάζεται στον καθρέφτη με ένα χαμόγελο που επιβεβαιώνει τη θετική της, ανανεωτική διάθεση. Η Μόνικα την κοιτάζει περήφανη για την επιλογή της.
«Είδες που στα έλεγα; Άλλος άνθρωπος! Λοιπόν, από εδώ και πέρα θα με ακούς, φιλενάδα. Το καρό πλέον, μόνο σε πινελιές. Με μέτρο! Ξέρουμε όλοι μας ότι το αγαπάς, αλλά σε τόσο μεγάλες δόσεις καταντά κουραστικό. Απορώ που δεν έχει βρεθεί ένας άνθρωπος να στο πει μέχρι σήμερα».
«Ας τολμήσει κανείς να μου πει κάτι και τα λέμε. Τέσσερις θα τον πάρουν. Έχεις δίκιο, καταλαβαίνω ότι το έχω παρακάνει, αλλά δεν μπορώ να το αποχωριστώ. Σε αυτό το φόρεμα δε θα ταίριαζε άψογα μια καρό ζώνη;»
«Όχι, φιλενάδα, όχι! Αδιόρθωτη είσαι. Εγώ τις συμβουλές που είχα να σου δώσω στις έδωσα. Μόνη σου θα βγάλεις τα ματάκια σου από εδώ και πέρα».
Η Ντι σκέφτεται όσα της έχει πει η Μόνικα λίγο πριν ξαναμπεί στο δοκιμαστήριο. Υπόσχεται στον εαυτό της να κάνει μια προσπάθεια να περιορίσει το καρό, αλλά σταδιακά. Με το που βγαίνουν απ' το κατάστημα με το καινούριο φόρεμα σε μια μεγάλη σακούλα να τις συνοδεύει, η Μόνικα παίρνει μήνυμα απ' τον Χ. που της προτείνει να πάνε μαζί εκδρομή για ένα Σαββατοκύριακο. Πετάει από τη χαρά της και το δείχνει στη Ντι που σκέφτεται ότι ίσως τελικά ο Χ. προσπαθεί και τον έχουν αδικήσει όλοι, περισσότερο ίσως η ίδια.
«Να πάτε» της λέει «αλλά φρόντισε στα γενέθλια σου να είσαι πίσω. Μην ξεκινήσετε για διήμερο και σας πάρει ολόκληρη εβδομάδα».
«Φιλενάδα, τι αλλαγή είναι αυτή; Πρώτη φορά που μου δίνεις την ευχή σου να κάνω κάτι με τον Χ. Τι έγινε; Σε κέρδισε και εσένα;»
«Δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι με κέρδισε, όμως όλοι οι άνθρωποι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία για να αποδείξουν την καλοσύνη τους. Στην τρίτη είναι που καίγονται. Μακάρι ο Χ. να μην τη χρειαστεί» της απαντά και της κλείνει το μάτι.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dilemma
Любовные романыΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...