Στέκεται στο ασανσέρ του τεράστιου κτιρίου που στεγάζει την επιχείρηση του Χ. Ο Μήτσος κρατάει έναν χαρτοφύλακα και φοράει ένα κουστούμι που δεν του ταιριάζει ιδιαίτερα. Φαρδύ στη μέση, μανίκια πιο κοντά απ' το ύψος των καρπών του. Νιώθει μια ανασφάλεια τη σημερινή μέρα. Ένα πλάκωμα στο στήθος ότι κάτι δε θα πάει καλά. Για δύο μέρες συνεχόμενα γίνεται στόχος με το να εκτίθεται στην οικογένεια του Χ. Παρά το γεγονός ότι ένα ψεύτικο μουστάκι στολίζει το πάνω χείλος του και μια κοντή, αρκετά κακοκουρεμένη περούκα κρύβει τα ξυρισμένα πλέον μαλλιά του, ο Μήτσος νιώθει απογυμνωμένος και ευάλωτος.
Σκέφτεται πού πάει να μπλέξει με αυτό το σχέδιο. Πόσο χειρότερα πηγαίνουν τα πράγματα όσο το συνεχίζει. Η γυναίκα του Χ. του φάνηκε τόσο καλή, τόσο αθώα για να βοηθάει μια άλλη να της πάρει τον άντρα. Τώρα πια δεν του φαίνεται τόσο αστείο το σχέδιο του όσο στην αρχή. Φανταζόταν την κομμώτρια σαν μια κουτσομπόλα μέγαιρα που φερόταν άσχημα τόσο στον Χ. όσο και στο παιδί της. Όμως εκείνη ήταν ψυχούλα. Ακόμα και αν ήθελε να του ρίξει στάχτη στα μάτια, το είχε καταφέρει. Μέχρι που στο τέλος επέμενε να μην του πάρει λεφτά για ένα απλό ξύρισμα.
«Φαίνεστε δυστυχισμένη» της είπε στο τέλος για να την ψαρέψει. «Είμαι» του απάντησε εκείνη. «Ελπίζω να σας το ξεπληρώσω όλο αυτό» συνέχισε εκείνος. «Ποιο;» του χαμογέλασε. Εκείνος εννοουσε το κακό που ίσως της κάνουν με τις βλακώδεις ιδέες του. «Το δωρεάν κούρεμα» κατέληξε να της πει.
Η ανάμνηση του διάλογου αυτού δε θα τον εμποδίσει τελικά να μπει στο ασανσέρ. Πηγαίνει και βρίσκει κατευθείαν τη γραμματέα του Χ. Είναι μια νεαρή κοπέλα, πολύ προκλητικά ντυμένη. «Δε νομίζω να είναι τυχαία η επιλογή της» σκέφτεται. Ο Χ. τον περιμένει στο γραφείο του. Νομίζει πως ο Μήτσος είναι ένας ενδιαφερόμενος επενδυτής και όταν τον βλέπει να είναι τόσο αστείος με το μουστάκι και τα περίεργα μαλλιά συγκρατείται για να μη γελάσει. Είναι ωστόσο ευγενέστατος και επεξηγηματικός και ο Μήτσος χαλαρώνει και κάθεται αναπαυτικά στην καρέκλα απέναντί του. Είναι ερωτεύσιμος, τώρα μπορεί να καταλάβει γιατί η Μόνικα έπεσε στην παγίδα του.
Μιλάνε για ώρα. Ξαφνικά νιώθει το μουστάκι του να ξεκολλά. «Θα γίνει μαλακία» σκέφτεται και σφίγγει τα χέρια του αγχωμένος.
BINABASA MO ANG
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...