Μέρα 73η: 11 Μαΐου

440 53 2
                                    

Ο υπολογιστής στο δωμάτιο της Ντι είναι ανοιχτός. Το ίδιο και ο υπολογιστής στο δωμάτιο της Μόνικα. Κάθονται και οι δύο μπροστά τους και συνομιλούν διαδικτυακά με την κάμερα ανοιχτή. Είναι από εκείνες τις μουντές μέρες, που αν και ανοιξιάτικες, δεν έχεις καμιά διάθεση να βγεις από το σπίτι. Ωστόσο οι δύο τους έχουν τόσα να πούνε και το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να έχεις κάποιον ολοζώντανο μπροστά σου χωρίς να χρειαστεί καν να μετακινηθείς από την καρέκλα σου.

«Τα έμαθες για τον Μήτσο; Λιποθύμησε στο γήπεδο και δεν μπορούσαν να τον συνεφέρουν. Ευτυχώς υπήρχε γιατρός που αθλούταν εκείνη την ώρα και ήξεραν τι να κάνουν».

«Εσύ από πού το έμαθες; Σε πήρε ο Μήτσος;» τη ρωτάει η Μόνικα, λες και το πιο σημαντικό σε όλη την πληροφορία δεν είναι αν είναι πλέον καλά, αλλά ποιος ήταν αυτός που την ενημέρωσε.

«Με πήρε ο Κ. αργά χτες το βράδυ που είχε μείνει μόνος» της λέει αφελώς η Ντι, που δεν έχει καταλάβει τον σκοπό της ερώτησης.

«Α, ώστε ο Κ. σε πήρε. Απορώ γιατί δεν παίρνει και μένα να συζητάμε τα προβλήματά του. Υποτίθεται πως πια έχουμε γίνει όλοι μια παρέα».

«Είμαστε μια παρέα, Μόνικα. Έτυχε, ίσως δεν ήθελε να σε ταράξει, ίσως επειδή αγαπάω πολύ τον Μήτσο να ήθελε να το πει πρώτα σε μένα. Μην τα ψειρίζεις τόσο πολύ».

Η Μόνικα θέλει να πει κι άλλα επί του θέματος, αλλά θα συγκρατηθεί. Έχει άλλα πιο σημαντικά πράγματα κατά τη γνώμη της να συζητήσει με τη Ντι για να προλάβει να μάθει τη γνώμη της και τις συμβουλές της πριν κλείσουν οι κάμερες.

«Ντι, έχει γίνει κάτι. Χτες το βράδυ εμφανίστηκε ο Χ. Ήρθε απ' το σπίτι μου και ήταν πολύ χάλια».

«Ο Χ.;» ρωτάει έκπληκτη η Ντι και η οθόνη παγώνει τη στιγμή που έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό.

«Ναι, δεν είχε πάρει καν τηλέφωνο. Με παρακάλεσε να τον βάλω μέσα για να μου πει κάτι πολύ σημαντικό. Το παιδί του είναι πολύ άρρωστο. Σχεδόν έκλαιγε...»

«Πες μου ότι δεν τον πίστεψες! Και πες μου ότι δεν τον άφησες να σε αγγίξει! Είναι παγίδα, Μόνικα, για να σε ξαναρίξει. Ποπό, αυτό σηκώνει συνάντηση με τα παιδιά, πρέπει να την οργανώσω».


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora