Μέρα 107η: 14 Ιουνίου

325 46 2
                                    

Η Ντι δεν έχει ξοδέψει ώρες για να ετοιμαστεί. Φοράει ένα καρό κοντομάνικο πουκάμισο που ενώ παλιότερα ήταν σχεδόν εφαρμοστό, τώρα της επιπλέει. Το τζιν της είναι και αυτό μεγάλο, όμως της αρέσει η προσθετική του πινελιά στο όλο στυλ. Δε φοράει γόβες αλλά τα αγαπημένα της σταράκια. Έχει πιάσει τα μαλλιά της κοτσιδάκια και μοιάζει με έφηβη που μόλις τελείωσε το σχολείο.

Η Ντι έχει αρνηθεί στον Χ. να περάσει να την πάρει από το σπίτι και πηγαίνει στο ραντεβού τους με ταξί. Το εστιατόριο είναι πανάκριβο και είναι σίγουρη ότι δε θα της επιτρέψουν να μπει με τέτοια ενδυμασία, όμως δε νοιάζεται. Με τόλμη ενημερώνει τον πορτιέρη ότι την περιμένουν και εκείνος με βλέμμα περιφρόνησης αναγκάζεται να τη συνοδεύσει στο εσωτερικό.

Ο Χ. θα αφήσει ασχολίαστη την εμφάνισή της, μόλις τη δει. Εκείνος φοράει κοστούμι και ο συνδυασμός τους είναι αταίριαστος. Όμως του αρέσει η διαφορετικότητα αυτή που χαρακτηρίζει τη μικρή που έχει απέναντί του.

«Κάθισε, με έστησες είκοσι ολόκληρα λεπτά. Συνήθως εγώ είμαι αυτός που στήνει κόσμο».

Η Ντι θα κάνει μόνο έναν μορφασμό αποδοκιμασίας και δε θα του απαντήσει. Αρχίζουν και συζητάνε θέματα γενικής φύσεως και η Ντι εκπλήσσεται όταν διαπιστώνει ότι ο Χ. είναι λιγότερο ρηχός απ' όσο νόμιζε. Είναι γνώστης θεμάτων λογοτεχνίας που ίσως και η ίδια αγνοεί, ενώ το είδος μουσικής που ακούει και η αγάπη του προς το θέατρο είναι άλλα δύο κοινά χαρακτηριστικά τους. Αρχίζει και τον συμπαθεί περισσότερο, όσο περνάει η ώρα, καταλαβαίνει όλους τους λόγους που μια γυναίκα θα τον έβρισκε γοητευτικό και θα έπεφτε στην παγίδα αυτής της γοητείας.

Σε μια κρίση εμπιστοσύνης της εξηγεί την κατάσταση με την οικογένειά του. Της ομολογεί ότι της είπε ψέματα, ότι είναι παντρεμένος, ότι το παιδί του έχει ψυχολογικά προβλήματα και ότι ο θυελλώδης έρωτας που ζει με μια άλλη κοπέλα περνάει κρίση. Της εκμυστηρεύεται πως φοβάται να πάρει τη γενναία απόφαση να χωρίσει, παρ' όλο που η γυναίκα του τού το έχει προτείνει ήδη, γιατί δεν ξέρει τι θα απογίνει το παιδί του.

Το δείπνο φτάνει στο τέλος του. Προθυμοποιείται να την πάει σπίτι της, η Ντι πάλι αρνείται.

«Μη νομίζεις ότι στην πέφτω. Απλά νιώθω άνετα μαζί σου. Είσαι διαφορετική» της λέει πριν φύγουν. 


DilemmaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt