H Ντι πρώτη φορά είναι τόσο εκνευρισμένη, σε σημείο που να κοκκινίζει και να πνίγεται σχεδόν σε κάθε λέξη της εξιστόρησης των προχθεσινών γεγονότων. Η Μόνικα φαίνεται να το διασκεδάζει, μιας και οι εκφράσεις της έχουν κάτι το κωμικό και συνάμα παραπονιάρικο.
«Ο αχρείος, που μου το έπαιξε και υπεράνω. Δηλαδή κύριε μου, τι σε ένοχλουν τα καρό; Από όλους τους ανθρώπους του πλανήτη, έπρεπε να πέσω πάλι πάνω σου; Όταν τον είδα, φιλενάδα, μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Και τι να έκανα; Κατάπια τη γλώσσα μου και τον καλοέπιασα, έπρεπε να το πάρω το βιβλίο. Και το ήξερα ότι δε θα ήταν για καλό να ξαναδώ τη μούρη του. Τότε που γυρνούσα απ' το μανάβικο και μου έριξε τη σακούλα με τα φρούτα, πέτυχα τον Μήτσο να φιλιέται με τον Άκη. Αυτή τη φορά κρατούσε το βιβλίο που ήθελα να αγοράσω και μάλιστα λίγα δευτερόλεπτα πριν αν ήμουν εκεί, δε θα χρειαζόταν να δω τη φάτσα του. Έπρεπε να δεις με τι βλέμμα ικανοποίησης μού το προσέφερε!»
«Φιλενάδα, σε βρίσκω υπερβολική. Συνήθως έχεις δίκιο, αλλά αυτή τη φορά δε θα πάρω το μέρος σου. Ο άνθρωπος σε πειράζει, για να μη σου πω ότι σε φλερτάρει, σου δίνει ένα βιβλίο που μόλις αγόρασε χωρίς να σου ζητήσει τα λεφτά και εσύ κάθεσαι και τον βρίζεις λες και αυτό το βιβλίο είναι φτιαγμένο από χρυσό; Τι βιβλίο είναι στα αλήθεια και έχεις κάνει τόση φασαρία γύρω από αυτό το θέμα;»
Η Ντι δεν ξέρει πώς να δικαιολογηθεί. Από τη μία δε θέλει να ομολογήσει στη Μόνικα ότι αυτό το βιβλίο είναι σπάνιο και προορίζεται για τον Κ., από την άλλη δε θέλει να κρατά μυστικά από τη φίλη της.
«Το ήθελα για τη λέσχη ανάγνωσης, βασικά για τον Κ., μεγάλη ιστορία. Εντάξει, έχεις δίκιο, είμαι υπερβολική, αλλά ο τύπος είναι ανεκδιήγητος. Αυτός με συγχύζει, αυτός! Αν το έβλεπα στα χέρια μιας γριούλας δε θα ταρασσόμουν τόσο. Μα να μισεί την καρό μου ένδυση;»
«Δε μου πες, αυτός ωραίος; Πόσο χρονών; Τι χρώμα μαλλιών; Λέγε, καλέ, καθόμαστε τόση ώρα και ασχολούμαστε με ανοησίες».
«Θα το πιστέψεις πως ούτε τον πρόσεξα; Το μόνο που θυμάμαι αυτή τη στιγμή είναι ότι είναι αντιπαθής. Βλάκαααας! Ρηχός και υπερφίαλος».
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...