H Tζωρτζιάννα πίνει καφέ με τη Μαρίνα στο σπίτι, ενώ ο μικρός παίζει δίπλα τους πάνω στο χαλί. Ο Χ. απουσιάζει. Το πρόσωπο της Μαρίνας λάμπει, φωτισμένο από την ηρεμία και την εσωτερική της γαλήνη. Μιλάνε ασταμάτητα σαν να μην τις ακούει ο μικρός, αν και η Μαρίνα διστάζει και τον κοιτάζει αρκετές φορές για να επιβεβαιωθεί πως είναι απορροφημένος από το παιχνίδι.
«Με πήρε τηλέφωνο χτες να δει αν είμαστε όλοι καλά. Δεν του είπα ότι ο βλάκας ο κτηματομεσίτης τηλεφώνησε πρώτα στο σπίτι. Αγοράζει σπίτι, το διανοείσαι; Αγοράζει σπίτι στο τσουλί που είναι τάχα είναι ερωτευμένος. Θα τη βαρεθεί και αυτήν και θα την πετάξει στον κάδο για καμιά μικρότερη. Όμως να ξοδέψει τόσα λεφτά που θα μπορούσε να επενδύσει στο μέλλον του γιου μας, αυτό παραπάει».
«Πρέπει να δράσεις, Μαρίνα. Πριν είναι πολύ αργά. Πρέπει να του θυμίσεις ότι είσαι ακόμα γυναίκα, θηλυκό. Ό,τι μπορείς να προκαλέσεις τον πόθο και να συναγωνιστείς την κάθε τυχαία. Όταν γυρίσει από το δήθεν επαγγελματικό του ταξίδι, πες του πολύ ευγενικά να κρατήσει το παιδί για να πας και εσύ ένα ταξίδι με τον υποτιθέμενο φίλο σου, ενώ στην πραγματικότητα θα έρθεις να μείνεις σε μένα για όσο χρειαστεί. Θα τον χτυπήσουμε εκεί που πονάει. Στον εγωισμό του. Θέλει πάντα ήθελε και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα γεμάτη».
«Έχεις δίκιο, πρέπει να τον ταρακουνήσουμε. Ελπίζω τουλάχιστον να μην το έχει γράψει στο όνομά της. Το σκέφτομαι και τρελαίνομαι. Και αυτός ο καφές με έχει ταράξει. Θα σηκωθώ να φτιάξω ένα τσάι να ηρεμήσω, δεν μπορώ».
«Άσε, μη σηκώνεσαι. Τι τσάι θέλεις;»
Η Τζωρτζιάννα σηκώνεται και πηγαίνει στον πάγκο για να φτιάξει το τσάι. Βάζει νερό στον βραστήρα και ανοίγει το δεύτερο συρτάρι, ξεχασμένη, αντί το πρώτο που είναι τα φακελάκια. Βλέπει ένα σωρό από πετσέτες και δε σκέφτεται ότι έχει ανοίξει το λάθος συρτάρι, παρά μόνο τις σηκώνει για να δει αν είναι από κάτω. Ένα σπρέι, ένα μαχαίρι στραβωμένο και χαρτάκια με απειλές ξεπροβάλλουν, ενώ στο βάθος του συρταριού ένα περίστροφο γυαλίζει ελαφρώς. Το κλείνει απότομα. «Τσιμουδιά, κακομοίρα μου, την έβαψες. Η φίλη σου δεν είναι και πολύ στα καλά της. Μωρέ μήπως είχε δίκιο ο Χ. που τρελή την ανέβαζε, τρελή την κατέβαζε;»
أنت تقرأ
Dilemma
عاطفيةΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...