Μέρα 78η: 16 Μαΐου

416 50 9
                                    

Η μέρα είναι φωτεινή και ο κόσμος έχει βρει αφορμή για μια ακόμη φορά να κατακλύσει το κέντρο της πόλης. Όλα φαίνονται υπέροχα, κόσμος στα ανθοπωλεία, στα καφέ, στα σοκάκια, στα βιβλιοπωλεία. Όμως σε ένα συνοικιακό κομμωτήριο γίνεται ο κακός χαμός. Αν κάποιος περνούσε από έξω τυχαία, αγνοούσε την πινακίδα που είναι γυρισμένη στο ΚΛΕΙΣΤΟ και κοιτούσε μέσα θα έβλεπε μια γυναίκα τρελή, να σπάει όλο τον εξοπλισμό προσπαθώντας να ισορροπήσει στις ψηλοτάκουνες γόβες της. Η ξανθιά κομμώτρια είναι κυριολεκτικά ένας ταύρος σε υαλοπωλείο. Στα μάγουλά της έχουν τρέξει μαύρα δάκρυα από τη σκιά των ματιών της και το καλσόν της έχει γεμίσει θηλιές έτσι όπως πέφτει άγαρμπα πάνω στις γωνίες των αντικειμένων. Δεν μπορεί να ελέγξει την οργή της, περίμενε πως και πώς να φτάσει αυτή η στιγμή για να ξεσπάσει. Να μείνει μόνη της και να αναρωτηθεί τι λάθος έχει κάνει στη ζώη της. Για ποιο λόγο βρέθηκε παντρεμένη με αυτόν τον άντρα που την απατάει συστηματικά και απειλεί να της πάρει το παιδί της, ένα παιδί που στην ουσία δεν τον νοιάζει καν η υπάρξη του.

Σκέφτεται πως τον γνώρισε, πόσο καλός και τρυφερός ήταν μαζί της στις αρχές, πριν μπλέξει με τα επιχειρηματικά του σχέδια και τις πρωτεϊνες των γυμναστηριών. Ήταν ένας ήσυχος νεαρός, χωρίς τατουάζ και εκείνη η αγέρωχη ξανθιά που με ένα χτύπημα των δαχτύλων της θα μπορούσε να τον κάνει ότι θέλει. Και όμως, όλα εξελίχθηκαν αλλιώς. Εξαιτίας του είχε κάνει ήδη δύο εκτρώσεις μετά τη γέννηση του γιου τους, επειδή δεν ήθελε άλλο παιδί. Επειδή θα έκανε κακό στην καριέρα του. Δε θα είχε τον χρόνο που χρειαζόταν για να γυμνάζει τους μύες του και να αλλάζει το ένα πορνίδιο μετά το άλλο. Σίγουρα τα ίδια υποσχόταν στην κάθε μια, στις ψηλές, άχαρες αντικαταστάτριες της, μικρά κορίτσια που ξεμυαλίζει με ψέματα και υποσχέσεις. Όμως διαζύγιο; Πρώτη φόρα το εννοεί.

Πώς θα βρει τη δύναμη να τον εγκαταλείψει; Η αλήθεια είναι ότι τον φοβάται, φοβάται τις εκρήξεις του, τα κυκλώματα στα οποία είναι μπλεγμένος. Ίσως η άμυνα δεν είναι λύση. «Δεν μπορείς να αμύνεσαι μια ζωή, Μαρίνα» λέει στον εαυτό της κλωτσώντας μια λακ πάνω στην τζαμαρία. «Η επίθεση κάποιες φορές είναι καλύτερη λύση. Ίσως η μόνη λύση».


DilemmaWhere stories live. Discover now