"Σοβαρά τώρα, όταν σας είδε ο Μαρτσέλο μαζί τι έκανε;" ρωτάει η Ντι τον Μήτσο ενώ ο οδηγός του ταξί τους κοιτάζει στα κλεφτά από τον καθρέφτη.
"Τι να κάνει; Μάλλον θα ήθελε να το βάλει στα πόδια. Εγώ δεν ήξερα ότι πάει να βρει τη Μαργαρίτα και όταν τον πλησίασα πήρε τη βαλίτσα του και άρχισε να τρέχει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Έπρεπε να τον δεις, ήθελα τόσο να βάλω τα γέλια! Η καημένη η Μαργαρίτα έμεινε να μας κοιτάζει και τους δυο απορώντας τι έχει κάνει λάθος στη ζωή της. Εσύ πες μου! Τι έγινε με τον Χ. ακριβώς; Και κάτι μου είπες σε μέσες άκρες στο τηλέφωνο για έναν οφθαλμίατρο που ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που τον πέτυχες".
"Αχ, Μήτσο, ειλικρινά θα αρχίσω να πιστεύω στις συμπτώσεις και στην ατυχία που με ακολουθεί. Τι να σου πω για τον Χ.; Πού ήθελε νυχτιάτικα να μπει στο σπίτι μου; Είδα και έπαθα για να τον αποτρέψω να μπει. Του είπα ότι είναι το αγόρι μου στο μπάνιο και μου είπε πως δεν του καίγεται καρφί και ότι αυτή τη φορά μπορεί να υποχωρεί για να μη με φέρει σε δύσκολη θέση, όμως την επόμενη θα με διεκδικήσει ακόμη πιο σθεναρά και τότε ξέρει πως δε θα έχω άλλη επιλογή. Καμιά ποτέ της δεν είχε. Αυτά ήταν τα ακριβή του λόγια".
"Θέε μου, τι γλοιώδης τύπος! Ειλικρινά και η αμέσως επόμενη επιλογή της Μόνικα είναι ο αδελφός μου; Θα έπρεπε να τον κάνει να αναρωτιέται αυτό" λέει ο Μήτσος και κοιτάζει έξω απ' το παράθυρο το αεροδρόμιο που ολοένα φαίνεται πιο καθαρά. Δεύτερη φορά στο ίδιο μέρος μέσα σε δυο μέρες. "Ο οφθαλμίατρος;"
"Ο οφθαλμίατρος είναι ο απερίγραπτος τύπος που πέφτω πάνω του συνέχεια. Με εκνευρίζει, δεν έχεις ιδέα πόσο! Ξέρεις τι με ρώτησε; Αν αποφάσισα επιτελούς να βρω το φως μου για να μην πέφτω πάνω σε αθώους περαστικούς. Τι θράσος που έχει! Είναι και γιατρός τρομάρα του".
"Και τελικά; Να υποθέσω ότι τον έβρισες και έφυγες τρέχοντας;"
"Τελικά, κλείσαμε ραντεβού για laser, όταν γυρίσουμε. Τα μισά λεφτά απ' όσα παίρνει συνήθως".
"Είσαι απίστευτη, Ντι! Πραγματικά απίστευτη..."
"Δε θέλω να ξαναδώ τη φάτσα του, αλλά ας όψεται. Είναι γνωστός της Τζωρτζιάννας και δε μου έχει κάνει κάτι ο άνθρωπος. Φαίνεται σωστός επαγγελματίας..."
"Ντι, από ποιον κρύβεσαι; Σου αρέσει, έτσι δεν είναι;"
"Μήτσο, μη με βάλεις να ορκίζομαι. Πραγματικά ούτε που θα τον πρόσεχα τον συγκεκριμένο!"
"Φάσκεις και αντιφάσκεις... μωρέ καλά στα είπε ο Μαρτσέλο, μας παίζεις όλους στα δάχτυλα".
"Μήτσο, θα θυμώσω τώρα άντε!"
"Λοιπόν, φτάσαμε!" τους ενημερώνει ο ταξιτζής. "Αχ, αυτά τα ερωτικά καβγαδάκια! Δε χορταίνω να βλέπω ερωτευμένους να μαλώνουν" τους λέει. "Νιόπαντροι είστε; Για πού το βάλατε;" τους ρωτάει χωρίς ίχνος διακριτικότητας.
"Για Λισσαβόνα" τον ενημερώνει ο Μήτσος και κλείνει το μάτι στη Ντι. "Έτσι δεν είναι γυναίκα της ζωής μου;"
ΑΚΟΜΗ 37 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...