Μέρα 35η: 3 Απριλίου

541 66 10
                                    

«Μπαμπά, θα μου καεί το φαγητό, δεν μπορώ να μαγειρεύω και να σου μιλάω ταυτόχρονα» μαλώνει η Ντι τον μπαμπά της. Ο μπαμπάς της είναι ένας συμπαθέστατος παππούλης. Χήρος τα τελευταία δέκα χρόνια και ξαναπαντρεμένος, ήταν ήδη πενήντα χρονών όταν άφησε έγκυο τη μητέρα της.

«Σου λέω, προσπαθεί να με δηλητηριάσει το παλιοθήλυκο και εσύ ενδιαφέρεσαι για το φαγητό; Έχει περισσότερη αξία το φαγητό από τον πατέρα σου;».

«Μπαμπά, η Μαρίκα δεν μπορεί καλά καλά να ξεχωρίσει το χάπι της πίεσης από του σακχάρου και θα σε δηλητηρίαζε; Σε αγαπάει σαν τρελή. Τι σε έπιασε τώρα στα γεράματα; Μήπως να δεις κανένα γιατρό;»

«Κορόιδευε, κορόιδευε! Όταν θα βρεις τον  σου ανάσκελα με τη γλώσσα μπλε να κρέμεται στο πλάι, θα καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή που δε σου χύλωσε το ρύζι» της λέει και της το κλείνει απότομα. Η Ντι γελάει, συνηθισμένη στις τρέλες του πατέρα του. Πριν δύο χρόνια ήταν σίγουρος ότι είδε τον Έλβις Πρίσλεϊ στο καφενείο. Το ήξερε ότι είναι ζωντανός και κρύβεται. Πριν ένα χρόνο τον κατασκόπευαν οι κομμουνιστές και του έστηναν ενέδρα στο γεφύρι του χωριού. Και τώρα τον δηλητηριάζει η μόνη γυναίκα που πιθανώς αντέχει αυτή την παράνοια των τελευταίων χρόνων.

Το τηλέφωνο ξαναχτυπά. Κλείνει το μάτι της κουζίνας για καλό και για κακό, γιατί αν είναι ο πατέρας της θα χρειαστεί τουλάχιστον μια ώρα παρηγοριάς και νταντέματος για να συνέλθει.

«Και άκου να σου πω» ακούει τη γέρικη φωνή του «βρες ένα καλό παιδί να παντρευτείς, γιατί εμένα δε μου μένει πολύς χρόνος ακόμη. Θα με ξεκάνει και θα μείνεις πεντάρφανη, χωρίς άντρα και παιδιά. Ζωή είναι αυτή που κάνεις, βρε κορίτσι μου;»

Είναι η σειρά της να του το κλείσει στα μούτρα. «Ε, άμα πια! Δεν παλεύεσαι» μονολογεί και το τηλέφωνο χτυπά για τρίτη φόρα.

«Άκου εμένα τώρα! Δεν παντρεύομαι γιατί οι μισοί είναι μαλάκες και οι άλλοι μισοί που δεν είναι δε γυρνάνε να με κοιτάξουν. Ικανοποιήθηκες τώρα;»

«Ναι, ικανοποιήθηκα. Εγώ σε ποιους μισούς ανήκω;» ακούει τον Μήτσο να την πειράζει μέσα σε χαχανητά.

«Αχ, Μήτσο, νόμιζα είναι ο πατέρας μου! Χίλια συγγνώμη. Πώς είσαι;»

«Έτσι και έτσι, όλη αυτή η ιστορία με τη Μάρτζι μου κόστισε. Πότε θα βάλουμε σε εφαρμογή το σχέδιο "Μόνικα";»


DilemmaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ