Μέρα 3η : 2 Μαρτίου

1.8K 138 3
                                    

Έχουν στριμωχτεί και οι δύο στον ξεφτισμένο, τριθέσιο καναπέ της Ντι. Θεοδώρα, Ντόροθυ, Ντι. Τα δύο τελευταία τα καθιέρωσε η Μόνικα, με το «Ντι» να έχει επικρατήσει λόγω συντομίας και παραπομπής στην πριγκίπισσα Νταϊάνα. Κρατάνε στα χέρια τους από μια κούπα τσάι και είναι σκεπασμένες με μια φλις καρό κουβερτούλα, όπως και το μεγάλο πουκάμισο της Ντι που της επιπλέει. Καρό, όχι φλις. Η αδυναμία της στα καρό είναι εμφανής. Καρό πορσελάνινα σκεύη, καρό παλτό, καρό φουλάρια, καρό εσώρουχα. Λες και ο ρόμβος είναι το ιδεολογικό της σύμβολο.

«Θα μου πεις τι έχεις;» ρωτάει η Ντι για πολλοστή φορά το ίδιο απόγευμα, χωρίς να παίρνει απάντηση. Δεύτερη μέρα του Μάρτη. Το κρύο δε λέει να σταματήσει. Το χιόνι που έλιωσε την προηγούμενη μέρα έχει παγώσει και από τα παράθυρα του φωτεινού σπιτιού της κρέμονται μικρά μικρά κρυσταλλάκια.

Η Ντι δε μοιάζει πολύ με τη Μόνικα. Είναι επίσης καστανή με καστανά μάτια και εκεί οι ομοιότητές τους εξαντλούνται. Μεγάλα μαύρα γυαλιά, έντονη ακμή στα μάγουλα, λίγα παραπανίσια κιλά, καθόλου μακιγιάζ, μαλλί καρέ με μια φράντζα που παραπέμπει σε playmobil. Η Ντι σε αντίθεση με τη Μόνικα είναι πάντα χαμογελαστή, με ένα χαμόγελο τόσο έντονο που εξαφανίζει το πρόβλημα της ακμής της. Ίσως αυτό να είναι το μυστικό της όπλο. Ένα τέτοιο χαμόγελο χαρίζει στη Μόνικα και αυτή τη στιγμή, όμως η Μόνικα είναι βυθισμένη στους προβληματισμούς της.

«Θα μου πεις τι συμβαίνει, επιτέλους; Έχεις έρθει εδώ και μία ώρα και δεν έχεις πει κουβέντα. Και βγάλε το φακελάκι από την κούπα σου, το τσάι σου δε θα πίνεται».

Η Μόνικα με αργές κινήσεις βγάζει υπάκουα το φακελάκι και το τοποθετεί στο πιατάκι στο πλάι. Μερικές σταγόνες τσάι πέφτουν πάνω στην καθαρή κουβέρτα.

«Θα σου πω, αλλά δε θέλω να είσαι επικριτική. Μου το υπόσχεσαι;»

«Γιατί μωρέ, είμαι εγώ επικριτική;»

«Έχω μπλέξει, φιλενάδα. Τόσο καιρό δε σου έχω πει τίποτα, γιατί ούτε εγώ μπορώ να το διαχειριστώ, αλλά τώρα που τελείωσε, έχω ανάγκη να το μοιραστώ με κάποιον».

«Μόνο μη μου πεις ότι έμπλεξες με ουσίες» της λέει πανικόβλητη η Ντι. Η Μόνικα αρχίζει να γελάει εγκαταλείποντας το σοβαροφανές προσωπείο της. «Ναι, φιλενάδα, έχω μπλέξει με την ουσία φαινυλοβουταζόνη»

«Φαινυλοβουταζόνη;»

«Πλάκα σου κάνω, με παντρεμένο έχω μπλέξει».

DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora