Με δυο σακούλες γεμάτες φρούτα η Ντι επιστρέφει από το μανάβικο σπίτι της. Είναι τρομερό σκέφτεται πως ο πατέρας της ακόμα και από μακριά μπορεί να της επιβληθεί ψυχολογικά. «Να πάρεις φρούτα να τρως, επειδή δεν τρως φρούτα παχαίνεις και ωστόσο νιώθεις αδύναμη» της είπε στην τελευταία τους συνομιλία. Νιώθει λες και ο πατέρας της έχει βάλει μια τεράστια κάμερα ακριβώς πάνω της και την παρακολουθεί σε κάθε βήμα που κάνει στη ζωή της.
Περπατάει αμέριμνη και οι σακούλες πηγαίνουν πέρα δώθε λες και χορεύουν κάποιο είδος ταγκό έχοντας ανάμεσά τους τη Ντι να τις εμποδίζει. Ένας βιαστικός άντρας χωρίς να τη δει την προσπερνά με ταχύτητα και η μια σακούλα της φεύγει απ' το χέρι και τα φρούτα κυλάνε στο πεζοδρόμιο.
«Ε, τι να σου πω, γκαβάδι» φωνάζει η Ντι και ο άντρας που δεν κατάλαβε τι έχει συμβεί, γυρνά να δει τι έχει συμβεί.
«Εμένα είπατε, γκαβάδι;» ρωτάει εκείνος με απορία με ένα μουτρωμένο πρόσωπο που μόνο από την έκφρασή του καταλαβαίνει κανείς ότι ζητάει τα ρέστα.
«Ναι, εσάς. Οι πληθυντικοί μας μάραναν. Όταν περπατάμε στον δρόμο, δεν είμαστε μόνοι μας. Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι. Και τώρα βοηθήστε με να μαζέψω τα φρούτα που εσείς ρίξατε».
Εκείνος γελάει με την καρδιά του σαν να του είπε το πιο πετυχημένο ανέκδοτο. «Έχετε πολύ πλάκα» της λέει «αλλά συγγνώμη είστε τόσο "καρό" που απορώ πως δε σας πρόσεξα». Η Ντι δεν το βρίσκει καθόλου αστείο. «Εσείς αν συνεχίσετε έτσι θα έχετε ταφόπλακα» του απαντάει και το γέλιο του κόβεται μονομιάς. Τη βοηθάει να μαζέψει τα φρούτα και φεύγοντας η Ντι τον ξανακούει να γελάει. «Όλοι οι άντρες ηλίθιοι, άμα πια» λέει και απ' τον εκνευρισμό της δεν παίρνει τον κλασικό δρόμο της επιστροφής αλλά μπαίνει σε ένα ανήλιο στενό που δε χωρά καν αυτοκίνητο.
Είναι από εκείνα τα στενά που θα μπορούσε κανείς άνετα να χρησιμοποιήσει για σκηνικό θρίλερ ακόμα και μέρα μεσημέρι. Στο βάθος του στενού διακρίνει δύο άντρες. Μήπως να γυρίσει πίσω; Δεν την έχουν αντιληφθεί. Ξαφνικά, αγκαλιάζονται και φιλιούνται με πάθος. «Το είδαμε και αυτό» λέει η Ντι και ρίχνει το βλέμμα της κάτω. Όμως είναι περίεργη και ξανακοιτάει. «Θεέ μου» λέει όταν αναγνωρίζει το ένα απ' τα δύο πρόσωπα που φιλιούνται.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...