Η Mόνικα μόλις βγαίνει από μια συνέντευξη που είχε για μια θέση ταμία σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα καλλυντικών της πόλης. Απογοητευμένη από την αντιμετώπιση που είχε και τη χαμένη ώρα της εκεί μέσα, τηλεφωνεί στη Ντι για να της πει να συναντηθούνε για ένα χαλαρωτικό καφέ και κουβέντα. Η Ντι, που λατρεύει τις μεσημεριανές βόλτες στο κέντρο της πόλης δε θα της αρνηθεί τη συντροφιά της. Της ζητάει μόνο δέκα λεπτά για να προλάβει να ετοιμαστεί.
«Α, να σου πω. Σου έστειλε κανένα μήνυμα χτες ο Κ.;» ρωτάει λίγο πριν κλείσει το τηλέφωνο. «Ο Κ.; Πώς σου ήρθε; Όχι, δε μου έχει έρθει κάτι; Γιατί ρωτάς;» Η Ντι αποφασίζει να μην της πει την αλήθεια. Δε χρειάζεται να ξέρει από τα δικά της χείλη ότι ο Κ. έχει μυαλό μόνο για εκείνη. Ας το ανακαλύψει μόνη της. «Μου 'χε πει ότι θα σου έστελνε να σε ρωτήσει κάτι. Λες να το είδα στον ύπνο μου;» προσπαθεί να καλυφθεί και η Μόνικα της τονίζει πως τελευταία είναι λίγο στα χαμένα.
Ρίχνει το κινητό στην τσάντα της και πηγαίνει στο απέναντι κατάστημα ρούχων να δοκιμάσει μερικά, όσο θα περιμένει τη Ντι. Το μάτι της πέφτει πλέον στα πιο προκλητικά, μιας και διαπίστωσε με τα ίδια της τα μάτια τι επήρεια είχαν τόσο στον Κ. όσο και στο Χ. Ο Μήτσος είχε δίκιο. Ήταν άριστος γνώστης της ανδρικής ψυχολογίας και οι συμβουλές του έδειχναν να πιάνουν τόπο. Τελικά το σχέδιο του φαινόταν να έχει αποτέλεσμα. Διαλέγει τρία μακό εφαρμοστά μπλουζάκια με αρκετά μεγάλη λαιμόκοψη και περιμένει στη σειρά για να πληρώσει. Το κινητό μέσα στην τσάντα της δονείται.
«Λες να είναι ο Κ.;» αναρωτιέται και ψαχουλεύει με μια περίεργη προσμονή μέσα στην τσάντα της τα πράγματα που είναι σκορπισμένα για να βρει τη συσκευή. Όταν τελικά η οθόνη ανάβει, το κινητό με δυσκολία σταθεροποιείται στην παλάμη της. Ένα νέο μήνυμα. Ένα μήνυμα που ενώ μέσα της το προσδοκούσε, δεν ήξερε αν ήταν έτοιμη να το δεχτεί. Ένα μήνυμα από τον Χ. Το ανοίγει και η έκπληξή της διογκώνεται, αντί να καταλαγιάσει. «Ποιος είναι αυτός;». Τίποτα άλλο. Μια ξερή ανακριτική ερώτηση που έρχεται μέρες μετά. «Να μη σε νοιάζει» πληκτρολογεί και το ξαναπετά μέσα στην τσάντα της.
ESTÁS LEYENDO
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...