Μέρα 125η: 2 Ιουλίου

327 47 3
                                    

Ο ήλιος ίσα που μπαίνει από τα κλειστά παντζούρια. Ο Κ. έχει μόλις ξυπνήσει ενώ η Ντι κοιμάται ακόμη. Εκείνος στον καναπέ, εκείνη στο κρεβάτι της. Ο Κ. έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Δεν ξέρει γιατί, αλλά νιώθει πολύ πιο κεφάτος απ' τις μέρες που ξυπνά μόνος του στο σπίτι. Αν και η Ντι, αρχικά του αρνήθηκε, όταν της υποσχέθηκε ότι θα κοιμηθεί και στο πάτωμα αν χρειαστεί, εκείνη γλύκανε. Του έστρωσε και πήγε κατευθείαν μέσα, χωρίς καν να δουν μια ταινία. Για κάποιο λόγο, η απρόσιτη Ντι του αρέσει πολύ περισσότερο από τη φιλική, καλοκάγαθη Ντι που ήταν μέχρι πριν λίγο καιρό. «Μήπως είμαι μαζόχας;» αναρωτιέται και σηκώνεται στις μύτες των ποδιών του για να φτιάξει πρωινό και για τους δυο τους.

Βγάζει τα δημητριακά απ' το ντουλάπι όμως το χτύπημα του κουδουνιού τού προκαλεί πανικό και του πέφτουν όλα κάτω. Τόσο πρωί ποιος να είναι; Αν είναι η Μόνικα; Δεν πρέπει να τον δει εκεί μέσα. Τι θα σκεφτεί άραγε για εκείνον; Το κουδούνι ξαναχτυπά μια ακόμη φορά. Η Ντι φαίνεται να μην αντιδρά, κοιμάται βαριά με το γατάκι κουλουριασμένο στα πόδια τη. Εκείνος πλησιάζει την πόρτα και απ' το ματάκι βλέπει τον γείτονά της, τον Μαρτσέλο. Τι θέλει αυτός τέτοια ώρα εδώ; Α, δε μας τα λέει καλά, σκέφτεται και ενώ στην αρχή είχε αποφασίσει να μην του ανοίξει, τελικά αλλάζει γνώμη.

«Τι θες ρε, μαλάκα και χτυπάς πρωί πρωί τα κουδούνια; Ο κόσμος κοιμάται».

«Συγγνώμη δεν ήξερα ότι η Ντι είχε επισκέψεις. Ήθελα μόνο να της πω ότι το σκέφτηκα για το γατάκι. Το θέλω».

«Το δώσαμε αλλού. Και κόψε τα πολλά πολλά μαζί της, γιατί δε θα σου βγει σε καλό. Τώρα, δίνε του» του λέει και ο Μαρτσέλο τρομαγμένος ξαναμπαίνει στο διαμέρισμά του.

Μα γιατί φέρθηκε έτσι; Τι τον έπιασε; Πού είναι οι τρόποι του;

Η Ντι έχει σηκωθεί από τη φασαρία. Τον καλημερίζει και τον ρωτάει ποιος ήταν. Μετά βλέπει τα χυμένα δημητριακά, σχεδόν ταυτόχρονα με το γατάκι που τρέχει προς το μέρος τους για να τα φάει.

«Πήγα να ετοιμάσω πρωινό και τα έκανα χειρότερα».

«Το έχετε αυτό οι άντρες. Για να κάνετε ένα καλό, πρέπει να γκρεμίσετε το σύμπαν. Τελικά δε μου πες. Ποιος ήταν;»


DilemmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin