Μέρα 79η: 17 Μαΐου

418 51 15
                                    

Μονικάκι, πόσο καιρό έχουν να σου στείλουν απειλητικά μηνύματα;» ρωτάει η Ντι που σαν καλή νοικοκυρά ανοίγει φύλλο για να φτιάξει κοτόπιτα. Το μικρό τραπέζι έχει γεμίσει με αλεύρι και στο μέτωπο έχει μείνει μια πινελιά απ' την άσπρη σκόνη. Φοράει μια καρό ποδιά και φαίνεται πολύ χαρούμενη. Η πίτα που φτιάχνει δεν είναι για εκείνη. Χωρίς να το έχει καταλάβει το γυμναστήριο την έχει βοηθήσει να αλλάζει σιγά σιγά συνήθειες. Θα την πάει στον Μήτσο και στον Κ. που της τη ζητάνε εδώ και μέρες.

«Τώρα που το λες, έχουν μέρες να με ενοχλήσουν. Λες και έγινε θαύμα ξαφνικά και όλα σταμάτησαν. Γιατί το μελετάμε τώρα; Πώς σου ήρθε;»

«Δεν ξέρω, τον τελευταίο καιρό παραείμαστε ήρεμοι όλοι και αρχίζω να φοβάμαι. Νομίζω πως αυτοί οι μανιακοί άνθρωποι ή για να πω καλύτερα οι μανιακές γυναίκες ξεσπάνε μετά την ηρεμία. Σε αφήνουν να πιστέψεις πως όλα είναι καλά και σε ανύποπτη στιγμή σου έχουν στημένη την ενέδρα».

«Ντι, με τρομάζεις. Λες και έχεις εντρυφήσει πάνω στην κατηγορία αυτή» της λέει και σηκώνεται να δει από κοντά την τεχνική της Ντι στο άνοιγμα του φύλλου.

«Είναι που βλέπω αυτή τη σειρά τα βράδια με τις γυναίκες φόνισσες. Έχω ανατριχιάσει για το τι είναι ικανός να κάνει ένας άνθρωπος. Και μάλιστα άνθρωποι που ζουν μαζί σου, είναι φίλοι σου, σύντροφοί σου. Είναι ικανοί να σε δηλητηριάσουν δίνοντάς σου ένα κομμάτι πίτας» της λέει και της χαμογελάει, χωρίς να συνειδητοποιεί ότι η Μόνικα βλέποντας την να φτιάχνει πίτα κάνει απίστευτους συνειρμούς εκείνη τη στιγμή.

«Αύριο, πρέπει να κανονίσουμε τη συνάντηση που λέγαμε. Πρέπει να δω τι θα κάνω με τον Χ. Να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες για το παιδί του, τι αρρώστια έχει. Υποθέτω ότι έχει να κάνει με την ψυχολόγο που επισκέπτονται μαζί. Η γυναίκα του είναι μια μέγαιρα, φαντάζεται πράγματα. Του φέρεται άσχημα και μετά τα ρίχνει όλα πάνω του. Αυτή είναι η πηγή του κακού, πρέπει να το συζητήσω μαζί του και επιτέλους να του ζητήσω να της ξεκαθαρίσει ότι ξέρω πως είναι εκείνη που με απειλεί».

«Μα ο Μήτσος την κατασυμπάθησε, γιατί επιμένεις να τον εμπιστεύεσαι;»

«Δεν είναι ότι τον εμπιστεύομαι. Αλλά σε κάποια θέματα πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί. Και η γυναίκα αυτή είναι επικίνδυνη».


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora