Μέρα 47η: 15 Απριλίου

494 60 5
                                    

«Είμαι πάρα πολύ αναστατωμένη από τη χτεσινή μέρα, Μόνικα. Να γυρνάς πτώμα απ' το χωριό και να πρέπει να καθαρίσεις ξανά όλο το σπίτι, γιατί ο Μαρτσέλο αφήνει τον γάτο του ελεύθερο. Πώς μπήκε από εκείνη τη χαραμάδα μέσα πες μου! Και δεν μπορούσε να βγει κιόλας, μου έκανε όλο το σπίτι άνω κάτω. Και αν έχει το θεό του, ξέρεις πού το βρήκαμε να κάθεται; Μέσα στο νεροχύτη της κουζίνας!» Η Μόνικα δεν έχει σταματήσει να γελάει όση ώρα ακούει τη φίλη της έξαλλη να ωρύεται. «Δε λες που το παιδί πήγε και σου αγόρασε καινούριο κινητό; Πώς είναι αλήθεια αυτός;» τη ρωτάει και η Ντι νιώθει την έξαψη απ' τον εκνευρισμό της να υποχωρεί. «Πώς να είναι; Κοντός και αδιάφορος. Μόνικα, το θέμα μου αυτή τη στιγμή δεν είναι ο Μαρτσέλο. Είναι ότι εξαιτίας των απειλών που έχεις δεχτεί, πήγα και ήρθα με όλη αυτήν την κατάσταση. Πρέπει να πάρουμε την αστυνομία. Δεν έχω ηρεμήσει από χτες με την τρομάρα που πήρα». 

Η Μόνικα ξαφνικά χάνει τη χαρούμενη διάθεσή της. «Είναι κάτι που πρέπει να σου πω, Ντι. Δε στο είπα αυτή τη φορά για να μη σε αναστατώσω. Κάποιος κάρφωσε ένα μαχαίρι στην πόρτα μου τη μέρα που είχαμε διακοπή ρεύματος. Νομίζω πως η φάρσα παρατράβηξε πια και πως έχει δίκιο. Την επόμενη φορά θα ειδοποιήσω το εκατό». Η Ντι κοντεύει να τρελαθεί με την ψυχραιμία της φίλης της. 

«Μα είσαι σοβαρή; Μαχαίρι; Ποια επόμενη φορά, Μόνικα; Δε θα υπάρχει επόμενη φορά όπως το πάει». Η Μόνικα της λέει πάλι την ίδια ιστορία με τις υποψίες της για τη γυναίκα του Χ. και πώς θέλει πρώτα να του μιλήσει.

«Να του μιλήσεις πότε, Μόνικα; Αυτή η ιδέα είναι τουλάχιστον χαζή»

«Ντι, σου είπα. Αν υπάρξει επόμενη φορά, θα πάρω την αστυνομία. Εντάξει; Δε σου είπα το καλύτερο! Αύριο θα βγω ζευγάρι με τον Κ. Ο Μήτσος εντόπισε ένα μπαράκι που πάει ο Χ. με κάτι τύπους τις τελευταίες δύο μέρες συνεχόμενα. Οπότε υποθέτουμε ότι θα είναι εκεί και αύριο».

Η Μόνικα κατσουφιάζει. Για κάποιο λόγο όλο αυτό της προκαλεί θλίψη.

«Α!Και κάτι ακόμη. Προχτές που έλειπες, ο Μήτσος με προκάλεσε και φιλήθηκα με τον Κ. Μη φανταστείς κανένα φιλί διαρκείας...Ντι, μ' ακούς;»


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora