Μέρα 106η: 13 Ιουνίου

357 48 13
                                    

«Λοιπόν, χτες τρομερές εξελίξεις στο γυμναστήριο» τους λέει η Ντι και ο Μήτσος, έχοντας στην αγκαλιά του τη Μαργαρίτα, η Μόνικα, ο Κ., ακόμα και ο Σίμος περιμένουν ανυπόμονοι να ακούσουν τη συνέχεια της εξιστόρησης, αφού έχει προηγηθεί μια εισαγωγή στη Μαργαρίτα και στον Σίμο για το παρελθόν της Μόνικα με τον Χ.

«Τον έφερα σε πολύ δύσκολη θέση, σχεδόν άλλαξε δέκα χρώματα για να μη μου πει ότι είναι παντρεμένος. Με τα χίλια ζόρια, γιατί δεν ήταν σίγουρος κιόλας αν μου έχει μιλήσει, παραδέχτηκε ότι είναι σε διάσταση. Επέμεινε ότι είναι ερωτευμένος τρελά με μια άλλη κοπέλα, δηλαδή εσένα, Μόνικα, όμως ξέρει πως βλέπεις και κάποιον άλλο και θέλει να στο παίξει δύσκολος μέχρι να κατανοήσει τι αισθάνεσαι πραγματικά».

«Ώστε γι΄αυτό με αποφεύγει και μ' έχει ταράξει στα μηνύματα αγάπης. Νόμιζα πως το μετάνιωσε. Αχ, τι γλύκας που είναι. Ζηλεύει ακόμα τον Κ. Ίσως πρέπει να του πω για την πλάκα που του στήσαμε να ηρεμήσει».

«Πρώτον, δεν ήταν πλάκα» παρεμβαίνει ο Μήτσος «και δεύτερον ούτε να το σκέφτεσαι. Ολόκληρο σχέδιο, που είμαστε μπλεγμένοι τόσοι άνθρωποι, θα το δώσεις έτσι στεγνά; Όχι, Μόνικα, δε θα ξελασπώσεις εις βάρος μας. Συμφωνήσαμε ότι αυτό θα είναι το μυστικό μας. Μαργαρίτα και Σίμο, τώρα είναι και δικό σας μυστικό».

Η Μόνικα αναγκάζεται να συμφωνήσει. Ίσως είναι καλύτερα να του πει ότι ο Κ. πλέον είναι μόνο φίλος της. Ή καλύτερα να μην του πει τίποτα, απλά να του δείξει την αγάπη της για να πάψει τα παιχνίδια μαζί της και να προχωρήσουν τη σχέση τους ένα σκαλί παραπέρα.

«Το καλύτερο δε σας το είπα ακόμα. Μου πρότεινε αύριο μετά τις έντεκα να πάμε για ποτό να μιλήσουμε για τον απελπισμένο έρωτα που βιώνει. Και καλά με πηγαίνει πολύ και οι φίλοι του όλοι αυτήν την περίοδο είναι απασχολημένοι».

«Η κλασική ώρα του Χ. Μετά τις έντεκα. Πες μου ότι θα πας, καλή μου φιλενάδα. Να δούμε τι θα σου πει για μένα η ομορφιά μου. Έλα μη με κοιτάζεις έτσι, ένα ποτάκι είναι δε θα σε φάει. Ε, Ντι;».

«Του είπα ήδη ναι» την αφήνει έκπληκτη η Ντι. Κανείς τους δεν έχει συνηθίσει να τη βλέπει να παίρνει πρωτοβουλίες μόνη της. Ο Σίμος, σιωπηλός στην άκρη, κατσουφιάζει. 


DilemmaWhere stories live. Discover now