Οι δύο φίλες πίνουν τις τελευταίες γουλιές από τον καφέ τους στη γαλλική μπιστρό που άνοιξε τον τελευταίο μήνα στη γειτονιά τους. Οι μυρωδιές από τα γλυκά έχουν υπνωτίσει τους πελάτες που βρίσκουν την ευκαιρία ανάμεσα στις γουλιές του καφέ να χαζέψουν τη γεμάτη γλυκή αμαρτία βιτρίνα. Ένα κέικ λεμόνι σε περίοπτη θέση, ένα άλλο κέικ καρότο με γλάσο, πολλά χρωματιστά cupcakes, brownies σοκολάτας. Η Ντι έχει μετανιώσει που δεν έχουν παραγγείλει κάτι από όλα αυτά, όμως η Μόνικα επέμενε πώς πρέπει να προσέχουν τη σιλουέτα τους. Σε λίγους μήνες εξάλλου έρχεται το καλοκαίρι, της τόνισε και της θύμισε το μικρό σωσίβιο της κοιλιάς της που έπρεπε «πάση θυσία», σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της Μόνικα, να εξαφανιστεί.
Ο σερβιτόρος τους φέρνει τον λογαριασμό και όταν φεύγει σχολιάζουν τον σφιχτό του κώλο κάτω από το μαύρο στενό υφασμάτινο παντελόνι του. Γελάνε και οι δύο συνομωτικά και σηκώνονται από τις θέσεις τους χαρούμενες. Η Μόνικα χαρούμενη με την αυριανή επικείμενη συνάντηση με τον Χ., η Ντι χαρούμενη με τη φίλη της που τη βλέπει μετά από τόσο καιρό να ξαναχαμογελάει με την ψυχή της.
«Θα έρθεις από το σπίτι για λίγο να με βοηθήσεις με το βιογραφικό; Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξω κάποια στοιχεία για να το κάνω πιο ελκυστικό, τι λες;» Η Ντι δέχεται, δεν έχει εξάλλου κάτι να κάνει πέρα απ' το να νταντεύει τον μπάμπα της στο τηλέφωνο. Ένα μικρό μπρούτζινο κουδουνάκι πάνω από την πόρτα του καταστήματος χτυπά, καθώς την κλείνουν πίσω τους.
Ο δρόμος είναι γεμάτος κόσμο, λες και κάνενας δεν έργαζεται σε αυτή την πόλη τα πρωινά. Οι όψεις των περαστικών είναι άτονες, κουρασμένες, φέρουν έναν υπόγειο θυμό που έχει διοχετευτεί σε ρυτίδες έκφρασης και σφιγμένα χαμόγελα. Έχουν την αίσθηση ότι είναι οι μόνες χαρούμενες μέσα στο πλήθος. Το περπάτημα τις αναζωογονεί και φτάνουν στο σπίτι της Μόνικα με γέλια και πειράγματα, σχολιάζοντας την επικαιρότητα και τα κουτσομπολιά της show biz που δε χάνει τους ρυθμούς της, ακόμα και όταν μια ολόκληρη χώρα βουλιάζει στην οικονομική κρίση.
Στην εξώπορτα όμως του διαμερίσματός της τις περιμένει ένα αποκρουστικό θέαμα. Ένα αποκεφαλισμένο σπουργίτι έχει τοποθετηθεί πάνω στο χαλάκι, ακριβώς στο κέντρο του. Η Ντι προσπαθεί να την καθησύχασει, όμως μάταια. Ουρλιάζει έντρομη.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...