Το σπίτι μυρίζει τυρόπιτα, εκείνη η αμαρτωλή μυρωδιά που σε κάνει να θέλεις να καταβροχθίσεις ένα ολόκληρο ταψί. Όλα φτιαγμένα από τα χέρια της Ντι, γλυκά, πιτσάκια, ακόμα και η πανέμορφα στολισμένη τούρτα που μοιάζει σαν να έχει μόλις αγοραστεί από κάποιο ακριβό ζαχαροπλαστείο. Και όμως, η Ντι, ενώ άλλες φορές θα δοκίμαζε απ' όλα για να πιστοποιήσει τη γευστικότητα των αριστουργημάτων της, αυτή τη φορά ήταν πολύ συγκρατημένη. Χωρίς να το έχει και η ίδια συνειδητοποιήσει, η διατροφή της έχει αλλάξει σε σημαντικό βαθμό.
H Μόνικα σβήνει τα κεράκια χαρούμενη και οι υπόλοιποι χειροκροτάνε με σφυρίγματα και ζητωκραυγές. Πρώτη φορά το σπίτι της είναι τόσο γεμάτο. Ο Σίμος και η Μαργαρίτα έχουν αφομοιωθεί με την παρέα. Κινούνται στον χώρο, λες και είναι η χιλιοστή επίσκεψή τους, με μια οικειότητα που η Ντι βρίσκει ελαφρώς παράδοξη. Ο Σίμος κάνει φιλότιμες προσπάθειες να την πλησιάσει, όμως τα γελάκια του με τον Κ. την ενοχλούν. Φαίνεται σαν να συνωμοτούν για το πώς θα τη ρίξει στα δίχτυα του και αυτό δεν της αρέσει καθόλου. Είναι ένα καλό παιδί, θα την προσέχει, θα της φέρεται άψογα, θα της μαγειρεύει ίσως. Θα βγάζει το σκύλο τους βόλτα και θα της παίρνει τα ακριβότερα δώρα. Θα γίνει καλός πατέρας και όλοι θα τον συμπαθούν, ιδιαίτερα ο πατέρας της. Όμως δεν τα θέλει όλα αυτά. Όσο τον κοιτάζει, τόσο διαπιστώνει πως εκείνο που θα ήθελε θα ήταν ένα πάθος να την ταρακουνήσει, να τη βγάλει από την απάθεια. «Δώσ' του μια ευκαιρία» μια φωνή ακούγεται μέσα της. «Τι είναι οι ευκαιρίες να τις δίνει δεξιά και αριστερά; Και αν δε σου αρέσει, τι κάνεις; Σηκώνεσαι και φεύγεις σαν κυρία; Είναι μέλος της παρέας πλέον, δεν μπορείς να παίζεις» μια άλλη φωνή προβάλλει αντιεπιχειρήματα σε αυτήν που έχει προηγηθεί.
Ο Σίμος λες και έχει διαβάσει τις σκέψεις της την πλησιάζει και τη ρωτάει τι έχει. Του λέει ψέματα πως όλα είναι καλά. Προς έκπληξή της της ομολογεί πως αν δεν ήταν όλος αυτός ο κόσμος μπροστά θα είχε σκύψει και θα την είχε φιλήσει. «Είσαι πανέμορφη». Η Ντι σαστίζει. «Τι είναι πάλι αυτό;» αναρωτιέται. Δεν προλαβαίνει να απαντήσει. Χτυπάει το θυροτηλέφωνο.
«Παναγία μου, ο Χ. είναι! Τώρα τι κάνουμε;» φωνάζει η Μόνικα.
VOUS LISEZ
Dilemma
Roman d'amourΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...