Η πτήση τους ήταν ομαλή. Η προσγείωση ακόμη καλύτερη. Η Μόνικα μετά από τόσες μέρες μπορεί και χαμογελάει ξέροντας ότι το μαρτύριο της συνύπαρξής της με τους άλλους δύο θα τελειώσει σύντομα. Ο Μήτσος φαίνεται εξαντλημένος, το ίδιο και η Ντι. Ο Κ. βάζει στο μυαλό του διάφορα κοιτώντας τους. Η εικόνα με τους δυο τους να φεύγουν χέρι χέρι από το εστιατόριο δε λέει να βγει απ' το μυαλό του. Επηρεάστηκε τόσο που ακόμα και η συνεύρεσή του με τη Μόνικα το ίδιο βράδυ δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θέλει τόσο πολύ να μάθει τι έχει συμβεί, τι γινόταν όταν η πόρτα του δωματίου τους έκλεινε. Έκαναν έρωτα; Την είχε στην αγκαλιά του; Τη φιλούσε με τις ώρες; Η ζήλια τον κάνει να κινείται περίεργα στον χώρο, μια να απομακρύνεται και μια να τους πλησιάζει για να ελέγξει τις λεπτομέρειες των κινήσεών τους.
"Αύριο έχω το ραντεβού στον οφθαλμίατρο" ακούει τη Ντι να λέει στον Μήτσο. "Τι ήθελα και το έβαλα τόσο κοντά το χειρουργείο;" παραπονιέται και ο Κ. επεμβαίνει στην κουβέντα τους περίεργος να μάθει σε ποιο χειρουργείο αναφέρεται η Ντι.
"Δεν το λες και χειρουργείο, μια απλή επέμβαση είναι" πετάει στον αέρα η Μόνικα χωρίς καν να γυρίσει το κεφάλι της προς το μέρος τους. Ένας εκνευρισμός είναι διάχυτος στην ατμόσφαιρα, όπως όλες τις προηγούμενες μέρες άλλωστε. Τον εκνευρισμό αυτό επιτείνει και η αναμονή του αυτοκινητού τους από την εταιρεία στην οποία το άφησαν για φύλαξη.
"Μωρό μου, δεν τους παίρνεις ένα τηλέφωνο; Τι απαράδεκτες καταστάσεις είναι αυτές;" του λέει με ναζιάρικο ύφος επίτηδες θεωρώντας πως έτσι θα εκνευρίσει περισσότερο την πρώην κολλητή της. Η Ντι όμως ούτε που δίνει σημασία, νοιάζεται μόνο για τον Μήτσο, τον κοιτάζει συνέχεια λες και είναι μια εύθραστη πορσελάνινη κούκλα που αν ξεφύγει της προσοχής της θα πέσει και θα σπάσει.
Το αυτοκίνητο έρχεται με το που η Μόνικα παραπονεθεί. "Δεν έλεγα τίποτα άλλο καλύτερα;" λέει όλο ευτυχία και τρίβει τα χέρια της με ικανοποιήση.
Ο οδηγός που το φέρνει είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της εταιρείας. Ο Χρήστος. Ο Μήτσος τον θυμάται χαρακτηριστικά να τους το λέει με περηφάνια τη μέρα που το άφησαν εκεί.
"Τι έγινε; Ξεμείναμε από υπαλλήλους και κάνεις εσύ τώρα τις δουλειές;" του λέει ο Μήτσος και τον χτυπάει φιλικά στην πλάτη. Εκείνος είναι έτοιμος να τους παραδώσει το κλειδί. Τους κοιτάζει όλους έναν έναν. Είναι τόσο νέοι, τι κακό μπορεί να έχουν κάνει στον άλλο για να θέλει τον θανάτο τους; Ο Κ. αφού πληρώσει τον Χρήστο, μπαίνει μπροστά με τη Μόνικα και η Ντι με τον Μήτσο στα πίσω καθίσματα.
Βάζει μπροστά. Ετοιμάζεται να κάνει όπισθεν για να ξεπαρκάρει, όταν βλέπει τον Χρήστο να γαντζώνεται κυριολεκτικά απ' το ανοιχτό παράθυρο του οδηγού.
"Περιμένετε ένα λεπτό!"
ΑΚΟΜΗ 28 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
DU LIEST GERADE
Dilemma
RomantikΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...