«Θα ηρεμήσεις; Μου έχεις κάνει μούσκεμα την μπλούζα; Τι σε έχει πιάσει πάλι; Την προηγούμενη βδομάδα πετούσες από τη χαρά σου και τώρα κάνεις σαν πεντάχρονο κοριτσάκι που του έκλεψαν την κασετίνα. Έλα, σταμάτα» λέει η Ντι στη Μόνικα που δεν λέει να ξεκολλήσει από την αγκαλιά της. Το ξαφνικό ξέσπασμά της έχει πανικοβάλει τη Ντι που δεν έχει ιδέα ποιες είναι οι σωστές λέξεις που πρέπει να πει κανείς και να μη φανεί χαζός σε μια τέτοια περίπτωση. Την αγκαλιάζει σφιχτά και τα δάκρυα συνεχίζουν να μουσκεύουν τον ώμο της. Αναρωτιέται αν κάποια στιγμή θα στερέψουν, όμως φαίνεται ότι η Μόνικα θα κλαίει μέχρι να μη μείνει καθόλου νερό στον οργανισμό της.
«Ξέρω πως νομίζεις ότι επειδή είμαι όμορφη, τα έχω όλα. Και πως όλα μου πηγαίνουν καλά, αφού οι άντρες τρέχουν πίσω από εμένα. Όμως δεν είναι έτσι. Ξέρεις τι θα γίνει; Θα έρθει ο πατέρας μου μια μέρα και θα με πάρει σηκωτή από το σπίτι, θα με αναγκάσει να παντρευτώ κανένα αγροτόπαιδο που δε θα έχει τρόπους, θα ζω κλεισμένη σαν τη νοικοκυρά, να σιδερώνω, να πλένω, να μεγαλώνω παιδιά. Θα με θάψουν ζωντανή αν με πάρουν πίσω, Ντι. Και εγώ το ξέρω, το ξέρω πως δε θα το αντέξω. Πρέπει να γίνει κάτι σύντομα. Να βρεθεί ένας πραγματικός άντρας να με προστατέψει από αυτούς. Γι' αυτό κάνω τόσα λάθη. Γιατί ψάχνω μονίμως την προστασία».
«Αχ, βρε Μονικάκι μου καλό, τι θα κάνουμε με την περίπτωση; Φοβάμαι και να μιλήσω, γιατί νομίζεις συνέχεια ότι στα λέω για σε κάνεις να νιώσεις άσχημα. Αν δεν προστατεύσεις εσύ τον εαυτό σου, δεν πρόκειται να το κάνει κανείς άλλος. Εσύ πρέπει να σταθείς στα πόδια σου. Ναι, τα έχεις όλα. Είσαι όμορφη και υγιής. Δεν έχεις δουλειά, και; Η μόνη είσαι; Αν χρειαστεί θα βγούμε έξω να βρούμε, έχεις όλα τα προσόντα. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι φοβάσαι ακόμη τους γονείς σου. Με το ζόρι θα σε παντρέψουν; Πού ζούμε; Στο 1920;»
Η Μόνικα αυτή τη φορά δε θα της απαντήσει ερειστικά, όπως συνηθίζει να αμύνεται κάθε φορά. Θα συνεχίσει να κλαίει με λυγμούς, έχοντας τη φίλη της αγκαλιά για προστασία απ' τον απέραντο, αχανή, γεμάτο αβεβαιότητες κόσμο που απλώνεται πέρα από εκεί.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...