Mέρα 64η: 2 Μαΐου

465 54 7
                                    

Μεσημέρι καθημερινής και οι δρόμοι στην πόλη έχουν αδειάσει συγκριτικά με τις πρωινές ώρες αιχμής. Όμως το καφέ έχει αρκετό κόσμο αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότεροι αυτοί την ώρα τρώνε ή κοιμούνται. Στο τραπεζάκι που είναι κολλητά στην τζαμαρία έχουν καθίσει η Ντι, η Μόνικα και ο Κ. και περιμένουν τον Μήτσο με το αγόρι του, ενώ συζητούν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να χειριστούν τη συνάντηση αυτή για να μη νιώσουν ούτε εκείνοι άβολα, ούτε εκείνος. Η Μόνικα ακούει τον Κ. να εκφράζει το παράπονό του για τον μικρό του αδελφό. Πως πρώτα με τη Μάρτζι και τώρα με τον Άκη, είναι υποχρεωμένος αυτός αλλά και οι φίλοι του να ανέχονται τις επιπολαιότητες του. Η Μόνικα δείχνει κατανόηση και του χαϊδεύει το χέρι. Όμως η Ντι δε συμφωνεί μαζί του και εκφράζει τη δυσαρέσκειά της για τη συμπεριφορά του με τόνο που δείχνει φανερά ότι είναι ενοχλημένη.

«Πρώτον είναι ο μικρός σου αδελφός και θα έπρεπε να υποστηρίζεις τις επιλογές που κάνει. Στο κάτω κάτω ευτυχισμένος θέλει να είναι, όχι να σου κάνει τη ζωή δύσκολη. Δεύτερον ποια είναι ακριβώς η επιπολαιότητά του; Ότι ερωτεύτηκε;»

«Ναι, είναι εγωισμός όλο αυτό. Σκέφτεται μόνο τον εαυτό του, ούτε νοιάζεται τι θα πει ο κόσμος για μένα, που τον βλέπουν να βάζει γριές και αγόρια στο σπίτι μας. Αλλά, εσύ, Ντι, μιλάς εκ του ασφαλούς. Αν τον είχες αδελφό να έβλεπα τι θα έλεγες».

«Το έχει αυτό, να μιλάει εκ του ασφαλούς» τον σιγοντάρει η Μόνικα.

Η Ντι σκέφτεται πόσο γελοίο είναι που η Μόνικα παίρνει το μέρος του και όχι το δικό της που γνωρίζονται τόσα χρόνια. Ξέρει γιατί το κάνει. Για να κερδίσει την εύνοιά του αλλά εκείνη δε θα παίξει το παιχνίδι τους.

«Θα ήταν τιμή μου ο Μήτσος να είναι αδελφός μου. Είσαι ηλίθιος που δεν καταλαβαίνεις πόσο υπέροχο αδελφό έχεις» του λέει κατάμουτρα. Εκείνος φανερά έκπληκτος, δεν περίμενε μια τέτοια απάντηση, την κοιτάζει εξαγριωμένος. Δεν προλαβαίνει όμως να της απαντήσει, γιατί στο καφέ μπαίνει ο Μήτσος με τον Άκη. Ο Κ. απορεί όταν αντικρίζει τον Άκη. Είναι εξίσου αρρενωπός με τον Μήτσο και δεν μπορεί να καταλάβει πως γίνεται κάποιος από τους δυο να είναι ομοφυλόφιλος.

«Αργήσαμε; Τα λέτε, τα λέτε;»


DilemmaWhere stories live. Discover now