"Επιτέλους, διάολε, σήκωσες το τηλέφωνό σου. Καλά τα μηνύματα, δεν τα βλέπεις; Ξέρω ότι μου κρατάς μούτρα, αλλά πρέπει να πάρεις τη Ντι και να έρθετε από εδώ. Ακόμη και η Μόνικα πείστηκε ότι έχουμε πρόβλημα. Πρέπει να δούμε πώς θα κινηθούμε από εδώ και πέρα. Ο τύπος είναι τρελός και την έχει βγάλει καθαρή μέχρι τώρα".
"Ποιος τύπος; Τι λες;" του λέει αγουροξυπνημένος ο Μήτσος, ενώ η Ντι κοιμάται ακόμη δίπλα του. Είναι τόσο όμορφη, σκέφτεται. Τόσο όμορφη και μπόρεσε να ζήσει τη μεγαλειώδη ομορφιά του έρωτα μαζί της. Τώρα μπορώ να πεθάνω, προλαβαίνει να αναλογιστεί πριν του απαντήσει ο Κ.
"Ο Χ. Είναι άρρωστος! Γαμώτο δε βλέπεις ειδήσεις; Ο Χρήστος βρέθηκε νεκρός. Δεν είχε πάθει παράκρουση όταν θυμήθηκε ξαφνικά ότι το αυτοκίνητο που μας έφερε είχε μια σοβαρή βλάβη. Κάποιος προσπαθούσε να μας κάνει κάκο, προφανώς ο ίδιος που τον έβγαλε απ' τη μέση. Πρέπει να ενημερώσεις τη Ντι. Δε βρήκα το κουράγιο να της στείλω μήνυμα, πόσω μάλλον η Μόνικα που δε θέλει να ακούει το όνομά της."
"Τα πράγματα είναι σοβαρά, εδώ και καιρό. Και όλα αυτά εξαιτίας του κοριτσιού σου."
"Σοβαρά; Δική σου τρέλα ήταν όλο αυτό το χαζό παιχνίδι κατασκοπείας. Μας έμπλεξες όλους με τις ανοησίες σου. Αλλά βέβαια, δε θα ικανοποιηθείς αν δε μας πεθάνεις όλους."
"Μην ανησυχείς, έχει άλλος προτεραίοτητα" αστειεύεται εκείνος με τη δική του κατάσταση, όμως ο Κ. είναι πολύ ταραγμένος για να αντιληφθεί τη χρησιμότητα του αστείου.
"Τι θα γίνει τελικά; Πάρε τη Ντι και πες της να έρθετε σήμερα κιόλας"
"Εντάξει, μην τρελαίνεσαι. Θα της το πω μόλις ξυπνήσει. Θα ήταν βέβαια προτιμότερο να ξαναενοχλήσουμε την αστυνομία απ' το να αυτοσχεδιάζουμε μόνοι μας. Να τους πούμε πως συνδεόμαστε με την δολοφονία, όπως δείχνουν τα πραγματα, του Χρήστου. Ίσως ασχοληθούν τότε πιο σοβαρά με την υπόθεση μας. "
Ο Κ. από όσα του είπε ο αδελφός του έχει συγκρατήσει μόλις έξι λέξεις. "Θα της το πω μόλις ξυπνήσει."
"Τι εννοούσες όταν είπες ότι θα της το πεις μόλις ξυπνήσεις; Μήτσο, το προχωρήσατε στην Πορτογαλία, έτσι δεν είναι;"
"Δε νομίζω ότι σου πέφτει λόγος" του απαντά ο Μήτσος και ετοιμάζεται να του το κλείσει.
"Σοβαρά; Νόμιζα ότι ήμασταν αδέλφια. Τη γούσταρες από την αρχή έτσι δεν είναι; Με έσπρωξες προς τη Μόνικα για να σου αφήσω ελεύθερο το πεδίο! Αυτό έκανες."
"Δεν έσπρωξα κανέναν και πουθενά. Δε σε ακούει η Μόνικα; Ή έχεις κλειστεί σε κανένα μπάνιο για να μη σε ακούει; Σε λυπάμαι, Κ. Λυπάμαι που μια ζωή κάνεις λάθος επιλογές, ενώ είσαι καλό παιδί. Σε λυπάμαι περισσότερο όμως που δεν αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου σαν άντρας, παρά μόνο ενοχλήθηκες όταν είχα σχέση με άντρα εγώ" του λέει και ο Κ. τερματίζει την κλήση χωρίς να του απαντήσει.
ΑΚΟΜΗ 22 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...