Ο Μήτσος έχει γδυθεί και έχει κρυφτεί κάτω από το σεντόνι. Για κάποιον λόγο, παρά την πλούσια ερωτική ζωή του, ντρέπεται. Ντρέπεται λες και πρόκειται να εκθέσει το κορμί του πρώτη φορά σε άνθρωπο, λες και είναι η μέρα που θα ανακαλύψει πρώτη φορά τον έρωτα, τη σαρκική επαφή.
Η Ντι είναι μέσα στο μπάνιο, τάχα για να επιμεληθεί τις τελευταίες λεπτομέρειες, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει σταματήσει να κλαίει. Φοράει τα μαύρα εσώρουχα που την κολακεύουν αναδεικνύοντας το γραμμωμένο πλέον σώμα της και έχει ισιώσει τα μαλλιά της κάνοντας το πρόσωπό της να φαίνεται ακόμη πιο αδυνατισμένο. Απέφυγε το μακιγιάζ, εξάλλου θα είχε γίνει χάλια με τόσο κλάμα. Παίρνει βαθιές ανάσες. Αυτή θα είναι ίσως η πιο όμορφη βραδιά της ζωής της. Πρέπει να είναι η πιο όμορφη βραδιά για τον Μήτσο. Σκουπίζει καλά καλά το πρόσωπό της, ρίχνει τα μαλλιά πίσω από τους ώμους της και βγαίνει έξω.
Ο Μήτσος της χαμογελάει. Εκείνη δεν μπορεί να μην του αντοδώσει το χαμόγελο. Πηγαίνει στο κρεβάτι και κρύβεται με τη σειρά της κάτω από το σεντόνι. Της χαιδεύει τα μαλλιά, τακτοποιεί τις τούφες που έχουν ξεφύγει πίσω από τα αυτιά της. Εκείνη χαϊδεύει τη γραμμή του σαγονιού του για να καταλήξει στο αυτί του και να παίξει με τον λοβό του.
Προσπαθεί να της ξεκουμπώσει το σουτιέν, όμως δυσκολεύεται. Αυτό κάνει τη Ντι να γελάσει δυνατά και με το δεξί της χέρι τον βοηθάει να αποκαλύψει το στήθος της. Είναι τόσο τρυφερός στην αποκάλυψη του σώματός της που μοιάζει σαν να το κάνει ένα αερικό, κάποιο πλάσμα που δεν έχει ύλη, ένα φάντασμα της νύχτας. Τα γυμνά κορμιά έρχονται σε επαφή. Στήθος με στήθος, κοιλιά με κοιλιά, μηροί με μηροί, το μόριο του με τη δική της υγρή όαση. Μπλέκει τα πόδια γύρω του, εκείνος δε σταματά να τη φιλάει. Φιλιά και κινήσεις μικρές, φιλιά ολόενα πιο έντονα, κινήσεις που κλειδώνουν τα σώματα, που τα φέρνουν ολοένα πιο κοντά. Προσπαθεί να φορέσει το προφυλακτικό, λίγο πριν μπει μέσα της. Δυσκολεύεται ακόμη και στο να ανοίξει το σακουλάκι από το άγχος. Η Ντι βρίσκει χαριτωμένη την αμηχανία του, όμως για κάποιον λόγο δεν μπορεί να περιμένει. Έχει ξυπνήσει ένα αγρίμι μέσα της. Ένα αγρίμι έτοιμο να κατασπαράξει τον αγαπημένο της. Αρπάζει το σακουλάκι και το σκίζει με τα δόντια της, με τα ίδια δόντια που θα αφήσει σημάδια σε όλο το κορμί του. Ο Μήτσος την κοιτάζει στα μάτια. Έχει μια λέαινα απέναντί του. Αφήνεται στην ορμή της, να γίνει η λεία της, να γίνει αυτό που πάντα ποθούσε να είναι. Η τροφή της αγάπης.
ΑΚΟΜΗ 23 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...