Μέρα 41η: 9 Απριλίου

473 56 12
                                    

Έξω από το κομμωτήριο που εργάζεται η γυναίκα του Χ., ο Μήτσος και η Ντι, χωρίς περούκες αυτή τη φορά ρίχνουν κορώνα γράμματα για να δουν ποιος απ' τους δυο θα μπει μέσα. Ο Μήτσος είναι τελικά αυτός που θα αναλάβει το δύσκολο κομμάτι της προσέγγισης του «εχθρού». Η Μόνικα με τον Κ. δήλωσαν τις αντιρρήσεις που είχε ο καθένας για τους δικούς του λόγους και τους περιμένουν μέσα στο αυτοκίνητο στην άλλη γωνία του τετραγώνου.

«Ότι δουλεύουμε για τη Μόνικα και εκείνη η γαϊδούρα κάθεται στο αυτοκίνητο, δεν μπορώ να το χωνέψω. Της είπε για την ψυχολόγο, χτες;»

«Για την Τζώρτζη Μαίρη, λες; Όχι, δεν της το είπα ακόμα. Έσπασα το κεφάλι μου χτες για ποιο λόγο πήγε με το παιδί του εκεί. Δύο σενάρια παίζουν. Ή το παιδί έχει προβλήματα ή το προετοιμάζουν για έναν όσο το δυνατόν ανώδυνο χωρισμό. Αυτά θα τα συζητήσουμε όλοι μαζί, μεθαύριο στον απολογισμό. Μπαίνω μέσα τώρα. Πήγαινε στο αυτοκίνητο με τους άλλους και να έχετε το νου σας στα κινητά, μήπως προσπαθήσει να με εξοντώσει με καμία λακ η τύπισσα».

Ο Μήτσος αποχαιρετά τη Ντι δίνοντας της ένα φιλάκι στον αέρα με τα χείλια σουφρωμένα, παίρνει το σοβαρό του ύφος και μπαίνει μέσα στο ροζ κομμωτήριο.

«Γεια σας, έχετε χρόνο για ένα κουρεματάκι;» ρωτάει με απόλυτη ψυχραιμία ο Μήτσος. Η ξανθιά κυρία με το εξωφρενικό μπούστο και το πολύ καυτό σορτς του χαμογελάει μασώντας τσίχλα. «Δυστυχώς νεαρέ, είναι κομμωτήριο γυναικών» λέει η ξανθιά και συνεχίζει να μασάει την τσίχλα της. «Κρίμα» λέει ο Μήτσος και νιώθει τόσο ανόητος που δεν είχε προβλέψει μια τέτοια τροπή στην υπόθεση. «Ξέρετε, έχω αφήσει τον γιο μου στο παιδικό και δεν έχω χρόνο να ψάχνω κομμωτήρια. Ένα ξυρισματάκι με τη μηχανή θα ήθελα μόνο, αν ήταν εύκολο. Τυχαία πέρασα απ' έξω και είπα...» της λέει και σταματάει απότομα σκεπτόμενος πως ίσως δεν πείθει ούτε για πατέρας ούτε για περαστικός.

«Αχ, αλήθεια;» λέει ενθουσιασμένη η κομμώτρια. «Και εγώ έχω ένα αγοράκι, βέβαια είναι αρκετά πιο μεγάλο, αλλά είναι υπέροχο παιδί. Καμία σχέση με τον πατέρα του. Αλλά τι σας τα λέω αυτά, τώρα; Καθίστε, ένα ξυρισματάκι δεν είναι κόπος μέχρι να έρθει το επόμενο ραντεβού. Με ποια σκάλα θέλετε να τα πάρουμε;»


DilemmaWhere stories live. Discover now